چهارشنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴ قبل از ظهر
  • کد خبر 6621
  • آغازمطالعات طرح جامع ۶ شهر استان تهران
    آغازمطالعات طرح جامع ۶ شهر استان تهران

    آغازمطالعات طرح جامع ۶ شهر استان تهران

    به گزارش برزن نیوز و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران,  شیدا آدا باقری اظهار داشت: قرارداد طرح بازنگری شهرهای باقرشهر، فیروزکوه، کیلان، آبسرد، شریف آباد و جواد آباد نیز در سال ۹۷ از محل اعتبارات تملک داراییهای سرمایه ای ملی منعقد شده بود.

    وی با اشاره به طرح بازنگری طرح جامع شهر پردیس تصریح کرد: با توجه به انعقاد قرارداد طرح بازنگری طرح توسعه و عمران (جامع) شهر پردیس, معارفه مهندسین مشاور تهیه کننده و مدیریت طرح با حضور شهردار پردیس و معاونت شهرسازی و معماری اداره کل انجام گرفت.

    وی در ادامه درباره برگزاری جلسه کارشناسی بررسی مغایرتهای اراضی اختصاص یافته به مسکن مهر پردیس گفت: این جلسه با حضور مدیرکل راه و شهرسازی، مشاور تهیه کننده طرح، شرکت عمران شهر جدید و معاون و کارشناسان معاونت شهرسازی و معماری اداره کل در خصوص الحاقات و برررسی مغایرت‌های مربوط به مسکن مهر شهر پردیس در فازهای ۵ ، ۸،۹ ،۱۱ تشکیل و مقرر شد در اسرع وقت مطالعات در این خصوص انجام و جهت ادامه روند تصویب به دبیرخانه کارگروه تخصصی امورزیربنایی و شهرسازی و کمیسیون ماده ۵ ارجاع شود.



    مطلب پیشنهادی

    متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران چند؟

    متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران چند؟

    افزایش قیمت مسکن در تهران موجب شده است که بخشی از مستاجران به شهرهای خود بازگردند و برخی دیگر نیز حاشیه نشینی را به شهر نشینی ترجیح دهند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *