جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۷:۲۶ بعد از ظهر
  • کد خبر 16518
  • احداث ۲ هزار و ۲۰۰ واحدمسکونی محله‌محور در منطقه ۱۹ پایتخت

    احداث ۲ هزار و ۲۰۰ واحدمسکونی محله‌محور در منطقه ۱۹ پایتخت

    حمیدرضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص امضای تفاهم‌نامه شهرداری تهران با بنیاد مسکن برای احداث اولیه محله الگو در پایتخت و جزئیات آن اعلام کرد: ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در محله ۱۹ پایتخت در تفاهم بین شهرداری تهران و شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد مسکن احداث خواهد شد.

    معاون بنیاد مسکن ادامه داد: طرح اولیه این طرح تهیه شده و در برنامه است تا بعد از صدور پروانه، تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی طی ۱۸ ماهه احداث و تحویل شود.

    سهرابی افزود: طبق پیش‌بینی‌ها حدود ۲ تا ۳ ماه فرآیند صدور پروانه این پروژه زمان‌بر خواهد بود و بعد از آن کار احداث آغاز خواهد شد.

    وی با اعلام اینکه تفاهم‌نامه احداث ۲ هزار و ۲۰۰ واحد در منطقه ۱۹ پایتخت بین بنیاد و شهرداری در هفته جای امضا شد، گفت: این پروژه در منطقه ۱۹ شهر تهران احداث می‌شود. عملیات احداث ساختمانی این واحدها برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و شهرداری تهران تامین زمین و صدور پروانه و تراکم را برعهده گرفته است.



    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *