پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۶:۲۷ قبل از ظهر
  • کد خبر 11402
  • امضای تفاهم نامه با اداره کل اوقاف جهت تأمین زمین های طرح اقدام ملی مسکن
    امضای تفاهم نامه با اداره کل اوقاف جهت تأمین زمین های طرح اقدام ملی مسکن

    امضای تفاهم نامه با اداره کل اوقاف جهت تأمین زمین های طرح اقدام ملی مسکن

    حسینعلی مقصودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای طرح اقدام ملی مسکن، گفت: امضای تفاهم‌نامه با اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان جهت تأمین زمین‌های این طرح در دستور کار قرار دارد.

    مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مراحل تشکیل پرونده و تکمیل مدارک فاز دوم و سوم طرح اقدام ملی مسکن به پست مرکزی و دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان سپرده شده است.

    وی اضافه کرد: با همکاری دفاتر، بطور قطع روند کار با سرعت بهتری پیش خواهد رفت و لازم است متقاضیان ثبت‌نام مراحل دوم و سوم(اسفندماه ۱۳۹۸ و فروردین ماه ۱۳۹۹)، برای تشکیل پرونده تا پایان آذرماه به دفاتر معرفی شده در استان مراجعه کنند.

    مقصودی در ادامه بر آمادگی این اداره کل در اجرای تفاهم‌نامه با سازمان اوقاف و امور خیریه تأکید و عنوان کرد: لازم است جلسات کارشناسی بیشتری در شیوه اجرای توافق و قرارگیری اراضی اوقاف و امور خیریه در طرح اقدام ملی تشکیل شود.



    مطلب پیشنهادی

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از انتخاب شهر کرج به عنوان ۱۰ شهر برتر در زمینه عملکرد کلی نوسازی مسکن در سطح کشور خبر داد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *