یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۲۸ قبل از ظهر
  • کد خبر 7573
  • با تصویب طرح مجموعه شهری ، شهر همدان کلان شهر شد.
    با تصویب طرح مجموعه شهری ، شهر همدان کلان شهر شد.

    با تصویب طرح مجموعه شهری ، شهر همدان کلان شهر شد

    دیروز  دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۱ در صحن شورای عالی شهرسازی و معماری به ریاست وزیر راه و شهرسازی و با حضور   استاندار همدان ، نماینده مردم شریف همدان و فامنین،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار،مدیر کل راه و شهرسازی استان و شهردار شهر همدان ،طرح مجموعه شهری همدان بعد از ۷ سال تصویب شد.

    به گزارش برزن نیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، ” حسن ربانی ارشد” عنوان کرد: طرح مجموعه شهری همدان از مهمترین طرح های بالا دستی  بوده که برای هدایت و توسعه منطقه شهری همدان  به خصوص  شهر همدان بسیار مهم و راهگشای می باشد .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در ادامه افزود: طرح مجموعه شهری همدان  به مرکزیت شهر همدان و ۶ شهر دیگر نزدیک همدان تشکیل شده  است  که برای هر یک وظایف و نقش های مشخص  تعریف شده است .

    وی یادآورشد: این طرح ، جزء چند طرح پیشرو در مجموعه های شهری  کشور می باشد که به تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری می رسد که با پیگیری های مجدانه اداره کل راه و شهرسازی طی یک سال گذشته  به صحن شورای عالی  رفته وتصویب شده است و از این نظر شهر های این مجموعه شهری دارای اسناد معتبر و احکام مشخصی برای نحوه توسعه و راهبری در آینده می باشند.



    مطلب پیشنهادی

    انتقال املاک، خودرو، طلا و ارز برای اشخاص غیرتجاری مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود

    انتقال املاک، خودرو، طلا و ارز برای اشخاص غیرتجاری مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود

    طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، انتقال املاک، خودرو، طلا و ارز برای اشخاص غیرتجاری ‌مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *