پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹ بعد از ظهر
  • کد خبر 5229
  • بهره‌برداری از مجموعه‌ ۱۸ هکتاری گل و گیاه بوستان چیتگر از نوروز ۹۸
    بهره‌برداری از مجموعه‌ ۱۸ هکتاری گل و گیاه بوستان چیتگر از نوروز ۹۸

    بهره‌برداری از مجموعه‌ ۱۸ هکتاری گل و گیاه بوستان چیتگر از نوروز ۹۸

    برزن نیوز: علی نوذرپور در اولین جشنواره گل و گیاه که در حریم منطقه۲۲  و با حضور مدیران شهری و دولتی برگزار شد طی سخنانی گفت: در حریم منطقه۲۲ پتانسیل‌های بالقوه‌ای وجود دارد که با برگزاری اینگونه جشنواره‌ها می‌توانیم باعث رونق کارآفرینی در روستاها شویم.

    شهردار منطقه۲۲ با قدردانی از همراهی اهالی روستا،دهیاری‌های واقع در حریم منطقه و فرمانداری تهران، با بیان اینکه مدیریت شهری منطقه۲۲ تمام ظرفیت‌های منطقه و حریم منطقه را بررسی کرده و به شناخت رسیده است، افزود: بدنبال توسعه فرهنگی،اقتصادی و گردشگری به وسیله سرمایه گذاران بخش خصوصی و شهروندان هستیم.

    نوذرپور با بیان اینکه سایر شهروندان مناطق دیگر شهر تهران را به گردشگری در حریم منطقه۲۲ دعوت می کنیم، اظهار کرد: با حضور در روستاها، فرهنگ خالص ایرانی  و اسلامی به شهروندان منعکس و منتقل می شود.

    وی در ادامه با بیان اینکه باید از ظرفیتهای اقتصادی و کشاورزی روستاهای حریم تهران استفاده کنیم گفت: مجموعه دستگاه‌های دولتی در کنار شهرداری قرار بگیرند و برای ایجاد درآمدهای پایدار روستاییان کمک کنند.

    شهردار منطقه۲۲ با بیان اینکه پیمانکاران فضای سبز منطقه را مکلف به حمایت از محصولات گل و گیاه روستاهای حریم منطقه می کنیم، افزود: مجموعه‌ای از گل و گیاه به مساحت ۱۸هکتار  در بوستان جنگلی چیتگر در نوروز ۹۸ به بهره برداری می‌رسد که انشاالله این فضا را برای عرضه محصولات گل و گیاه روستاییان حریم منطقه ۲۲ قرار خواهیم داد.

    به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، نوذرپور با بیان اینکه دولت و مدیریت شهری به دنبال حل مشکلات روستاییان در چارچوب قانون هستند، ادامه داد: ما استخدام شده‌ایم که به شما خدمت کنیم و بر اساس قانون تمام تلاش خود را  برای توسعه روستاهای واقع در حریم انجام می دهیم.البته انتظار داریم قانون که مصوب مجلس شورای اسلامی است و مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته است، محترم شمرده شود.

    وی با بیان اینکه به دنبال برند سازی اقتصادی و گردشگری در منطقه و حریم منطقه۲۲ هستیم، اظهارکرد: این برندسازی‌ها باعث ایجاد مشاغل پایدار برای مردم و ارتقاء فضاهای گردشگری می شود.



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *