یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰ قبل از ظهر
  • کد خبر 3929
  • پارک موضوعی سرپوشیده ابوظبی
    پارک موضوعی سرپوشیده ابوظبی

    جدیدترین پارک موضوعی امارات در ابوظبی افتتاح شد

    بازدیدکنندگان این پارک می توانند به دنیای هیجان انگیز و جالب قهرمانان خیالی همچون بتمن، سوپرمن و زن شگفت انگیز بروند. شرکت برادران وارنر (WB) یکی از بزرگترین شرکت های آمریکایی در زمینه سرگرمی، این پارک را در شهر ابوظبی امارات ایجاد کرده است.

    بزرگترین پارک موضوعی داخل سالن دنیا در پایتخت کشور امارات افتتاح شد. در این پارک علاوه بر شخصیت هایی همچون سوپرمن، بتمن، اسپایدرمن و زن شگفت انگیز، شخصیت های کارتونی مشهوری همچون تام و جری، Scooby-Doo و مرد عصر حجری هم حضور پر رنگی دارند. این پارک از شش بخش بزرگ  DC’s Metropolis، Gotham City، Cartoon Junction، Bedrock، Dynamite Gulch و Warner Bros. Plaza تشکیل شده است. مراسم افتتاحیه مجلل پارک موضوعی دنیای وارنر بروس در روز ۲۵ جولای و پس از انجام عملیات تمرینی و تست های نهایی ایمنی تجهیزات و کیفیت خدمات در تمامی بخش های پارک، برگزار شد.

    میهمانان این پارک همچنین می توانند از طیف گسترده ای از منوهای سرزمین های مختلف از جمله خاورمیانه، آسیا و غرب هر بازی و سرگرمی می خواهند انتخاب کنند. علاوه بر این، در این پارک رستوران ها و کافه های مختلفی هم آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان هستند و مکان های زیادی هم برای استراحت میهمانان در نظر گرفته شده اند. دنیای وارنر بروس اولین پارکی در خاورمیانه است که در آن گردشگران می توانند به طور رو در رو با شخصیت های محبوب فیلم ها و کارتون های مورد علاقه شان رو به رو شوند.

    پارک موضوعی دنیای وارنر بروس ۱٫۶۵ میلیون متر مربع مساحت دارد. در اینجا برای اولین بار در دنیا تمامی شخصیت های محبوب جهانی دور هم و زیر یک سقف جمع شده اند تا تجربیاتی فریبنده را برای بازدیدکننندگان فراهم کنند. محیط فوق العاده و مدرن، سواری های هیجان انگیز و منحصر به فرد و شخصیت های سینمایی و کارتونی محبوب باعث ایجاد یک تجربه به یاد ماندنی و خاطراتی خوش برای تمامی بازدیدکنندگان می شوند.



    مطلب پیشنهادی

    شهر جدید خلیج فارس؛ آری یا خیر؟

    شهر جدید خلیج فارس؛ آری یا خیر؟

    تغییرات ایجاد شده مانند ساخت شهر جدید خلیج فارس لزوما کشور را به سرمنزل مقصود نمی‌رساند و حتی می‌تواند دست‌آوردهای حاصل از ظرفیت‌های طبیعی سواحل جنوبی برای حرکت‌های بعد را هم تباه کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *