پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲:۴۵ قبل از ظهر
  • کد خبر 11700
  • مدیرکل راه و شهرسازی مازندران بازداشت شد
    مدیرکل راه و شهرسازی مازندران بازداشت شد

    دستگیری ششمین عضو شورای شهر ساری / محکومیت شهردار سابق بابلسر

    به گزارش برزن نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران درباره آخرین اقدامات در برخورد با شهرداران و اعضای شورای شهر متخلف استان اظهار کرد: شهردار سابق بابلسر (م ـ ش) به اتهام ارتشا، به پنج سال حبس، ۷۴ ضربه شلاق و سه سال انفصال از خدمات دولتی و جزای نقدی از سوی یکی از شعب دادگاه تجدید نظر استان محکوم شد.

    رئیس کل دادگستری مازندران همچنین گفت: در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی، ششمین عضو شورای شهر ساری به اتهام فساد مالی به دستور مقام قضایی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)  دستگیر شده است.

    وی خاطرنشان کرد: همچنین دو عضو شورای اسلامی و دهیار روستای ملاکلا در سرخرود به اتهامات اخذ رشوه و صدور پروانه‌های ساختمانی در ۱۳ هکتار از اراضی خارج از بافت و جعل پروانه‌های متعدد ساختمانی دستگیر شدند.

    اکبری ادامه داد: بعد از دستور مرجع قضایی، سازمان اطلاعات سپاه به بررسی مراتب پرداخته و اسناد و مدارک لازم تهیه و نامبردگان بعد از تفهیم اتهام با قرار بازداشت موقت در زندان به سر می‌برند.

    رئیس کل دادگستری استان ضمن تأکید بر مبارزه سریع، قاطع و بی‌اغماض با انواع فساد اظهار کرد: واکنش دستگاه قضایی استان نسبت به هرگونه فساد اداری، مالی و تضییع اموال عمومی، سریع، قاطع و بازدارنده خواهد بود.



    مطلب پیشنهادی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    پای تاکسی‌های برقی که یکی از روش‌های حمل و نقل جدید عمومی در دنیاست، بالاخره به تهران هم باز شده اما مثل هر تغییری که با مقاومت روبرو می‌شود، این پدیده نیز مخالفانی در پایتخت دارد و عده‌ای به دنبال ساختن نقاط ضعف برای آن هستند تا از ورود آن جلوگیری کنند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *