جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۶:۵۶ قبل از ظهر
  • کد خبر 12327
  • غرفه انرژی های تجدیدپذیر و حمل و نقل شهری از نقاط قوت دومین نمایشگاه مسکن،شهرسازی و بازآفرینی شهری بود
    غرفه انرژی های تجدیدپذیر و حمل و نقل شهری از نقاط قوت دومین نمایشگاه مسکن،شهرسازی و بازآفرینی شهری بود

    غرفه انرژی های تجدیدپذیر و حمل و نقل شهری از نقاط قوت دومین نمایشگاه مسکن،شهرسازی و بازآفرینی شهری بود

    به گزارش برزن نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری اوشان،فشم،میگون؛رضا ریاحی در دومین روز نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه شهرداری اوشان فشم میگون از دیگر  غرفه های حاضر در نمایشگاه بازدید بعمل آورد.
    ریاحی گفت: با اینکه نمایشگاه در شرایط ویژه ای بخاطر محدودیت های کرونایی آغاز به کار کرد اما کلیت نمایشگاه بسیار خوب و قابل قبول بود.
    وی افزود: در حوزه شهر هوشمند، فناوری ها و انرژی های پاک نیز نمایشگاه با توجه به حضور استارتآپ ها قدرت  و استعداد آن را داشت که موثر تر عمل کند.
    شهردار اوشان،فشم میگون بیان داشت: در حوزه انرژی های تجدید پذیر، ساخت و ساز و انرژی های پاک غرفه های خوبی برپا شده بود که در برون رفت از بحران آلودگی استفاده از این ظرفیت ها اهمیت بسزایی دارد.
    این مقام مسئول در پایان با اشاره به بازدید از غرفه های دیگر نمایشگاه بیان داشت: ایجاد یک کارگاه درجهت مشارکت شهرداری هاو سازمان های حاضر در نمایشگاه که خواهان بهره گیری از انرژی های تجدید پذیر، امکانات حوزه حمل و  نقل و… را دارند میتواند نقطه قوت نمایشگاه باشد که امیدواریم در دوره های بعدی نمایشگاه شاهد آن باشیم.



    مطلب پیشنهادی

    متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران چند؟

    متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران چند؟

    افزایش قیمت مسکن در تهران موجب شده است که بخشی از مستاجران به شهرهای خود بازگردند و برخی دیگر نیز حاشیه نشینی را به شهر نشینی ترجیح دهند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *