شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹ بعد از ظهر
  • کد خبر 12384
  • فرماندار تهران با مصوبه زیست شبانه مخالفت کرد
    فرماندار تهران با مصوبه زیست شبانه مخالفت کرد

    فرماندار تهران با مصوبه زیست شبانه مخالفت کرد

    عیسی فرهادی گفت: هفته گذشته لایحه ای با عنوان تهران بیدار یا همان زیست شبانه در صحن شورای شهر تهران به تصویب رسید و برای گرفتن مجوز اجرا، این طرح به فرمانداری ارسال شد.

    وی افزود: در حالی که ویروس کرونا در کلانشهر تهران غیرقابل پیش بینی و همچنان خطرناک است این طرح در این شرایط اصلا قابل اجرا نخواهد بود.

    فرماندار تهران ادامه داد: طبق مصوبات ستاد ملی کرونا هر گونه تجمع در کلانشهر تهران ممنوع است بنابراین این طرح قابل اجرا نخواهد بود.

    وی خاطرنشان کرد: هر گونه ساده انگاری در این شرایط بسیار خطرناک است و تا زمانی که ویروس کرونا وجود دارد با هرگونه تجمع مخالفت می کنیم.

    فرهادی یادآور شد: ما تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم و هر موقع  مجوز برگزاری تجمعات داده شد، این طرح نیز برای اجرا در دستور کار قرار خواهد گرفت.

    جمع آوری ۱۰ هزار معتاد متجاهر و کودکان کار

    وی درباره طرح ساماندهی معتادان متجاهر و کودکان کار در این شرایط کرونایی نیز گفت: متولی اصلی بهزیستی و نیروی انتظامی است اما فرمانداری تهران نیز در کنار این دستگاه حضور فعال دارد و امسال نیز ۱۰ هزار معتاد متجاهر و کودکان کار را ساماندهی کردیم.

    فرماندار تهران تاکید کرد: در حال حاضر چهره شهر با نبود معتاد و کودکان کار زیبا شده و اجازه نخواهیم داد که این شرایط تغییر کند.



    مطلب پیشنهادی

    پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت

    پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت

    مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران درباره پروژه بلدیه گفت: کار نصب ۴ دستگاه آسانسور، اجرای رمپ مرکزی، نصب هواساز و فن کوئل، محوطه‌سازی بخش شمالی پروژه و نازک کاری طبقات در دست انجام است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *