پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۶:۴۵ قبل از ظهر
  • کد خبر 15330
  • صنعتي سازي اصلي ترين ماموریت شورای پژوهش و فناوری برای ساختمان سازي
    ساختمان

    قوانین حوزه ساخت و ساز به درستی اجرا شود

    مهرداد آهکی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه بعد از ظهر پنجشنبه در نشست پیشگیری از بروز رخدادهایی مثل حادثه متروپل آبادان اظهار کرد: با رعایت قانون می‌توان از ساخت و سازهای ناایمن و حوادث احتمالی همانند حادثه متروپل آبادان جلوگیری کرد.

    وی با اشاره به جامعیت قوانین ساخت و ساز، افزود: در صورتی که قوانین ساخت و ساز به درستی اجرا شود، شاهد حوادثی همچون متروپل آبادان نخواهیم بود، زیرا قوانین این حوزه جامعیت دارد و برای همه موارد از پیش طراحی شده است.

    مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با انتقاد از پایین بودن حق الزحمه مهندسین ناظر بر ساخت و سازها، تصریح کرد: قطعاً افزایش حق الزحمه این مهندسین در بالا رفتن کیفیت نظارت کمک خواهد کرد.

    وی ادامه داد: نیاز است در اجرای پروژه‌های ساخت و ساز نکات فنی توسط سازندگان به خوبی رعایت شود زیرا گاهی رعایت نکات فنی ایمنی و کیفیت کار را تا ۲ برابر افزایش می‌دهد.



    مطلب پیشنهادی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    پای تاکسی‌های برقی که یکی از روش‌های حمل و نقل جدید عمومی در دنیاست، بالاخره به تهران هم باز شده اما مثل هر تغییری که با مقاومت روبرو می‌شود، این پدیده نیز مخالفانی در پایتخت دارد و عده‌ای به دنبال ساختن نقاط ضعف برای آن هستند تا از ورود آن جلوگیری کنند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *