جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱:۲۹ قبل از ظهر
  • کد خبر 1205
  • انتصاب مدیر عامل سازمان همیاری

    مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداری های کردستان معرفی شد

    مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداری های کردستان امروز در جلسه شورای این سازمان معرفی شد.
    به گزارش برزن نیوز به نقل از خبرنگار مهر، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های کردستان بعد ازظهر چهارشنبه در جلسه شورای این سازمان  در سالن دولت استانداری و با حضور استاندارکردستان  معرفی شد.

    علی اشرف شیرزادی مدیرعامل اسبق سازمان همیاری شهرداری های استان از سمت خود استعفا داد ومحمدکریم اسد بیگی به پیشنهاد رئیس شورا و با تایید تمامی اعضای این شورا به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب شد.

    حسین فیروزی معاون توسعه منابع انسانی استاندار کردستان و کامیاب شادمان شهردار سنندج نیز در این جلسه به عنوان دو عضو جدید هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری های استان کردستان معرفی شدند.

    یکی از اعضای هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری های کردستان در این جلسه گفت: یکی از دستورکارهای این جلسه با توجه به استعفای مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان معرفی مدیرعامل جدید است.

    امیر قادری عنوان کرد: رویکرد عمده در سازمان همیاری انجام فعالیت های پیمان کاری در رشته های مختلف بوده است و سعی و تلاش لازم برای تقویت فعالیت های تجاری و اقتصادی در این سازمان انجام شده است.

    وی ادامه داد:ایجاد مناطق آزاد تجاری در شهرهای بانه و مریوان نوید بخش فعالیت و تقویت بیشتر سازمان همیاری شهرداری های استان است.

     



    مطلب پیشنهادی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    پای تاکسی‌های برقی که یکی از روش‌های حمل و نقل جدید عمومی در دنیاست، بالاخره به تهران هم باز شده اما مثل هر تغییری که با مقاومت روبرو می‌شود، این پدیده نیز مخالفانی در پایتخت دارد و عده‌ای به دنبال ساختن نقاط ضعف برای آن هستند تا از ورود آن جلوگیری کنند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *