چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴ بعد از ظهر
  • کد خبر 3920
  • مسکن ۱۴۰۲ در سیاه‏‏‌چاله
    انصراف برخی پیمانکاران از پروژه نهضت ملی مسکن

    مشکلات نظام مهندسی همچنان پابر‌جاست

    بیژن خطیبی عضو هیئت مدیره‌ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ؛ با بیان اینکه انتخاب جدید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران کمی از التهابات‌ اخیر نظام مهندسی کاسته است گفت: خوشبختانه رئیس جدید به واسطه‌ تجربه‌ای که در وزارت راه و شهرسازی‌ دارد توانسته‌ ارتباطات‌ خوبی با وزیر راه و شهرسازی‌ برقرار کند.
    وی در ادامه افزود: تعاملات‌ جدیدی با هیئت دولت و رئیس جمهور در خصوص مشکلات اخیر نظام مهندسی داشته اما هنوز مشکلات این بخش برطرف نشده است.
    بیشتر بخوانید : کاهش قدرت خرید مردم در بازار مسکن/ نوسانات بازار دلار، خریداران را شوکه کرد
    عضو هیئت مدیره‌ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران یادآور شد: هنوز هیچکدام‌ از مشکلات مهندسی با وزارت راه و شهر‌سازی ، وزارت کشور و سازمان نظام مهندسی کشور حل نشده و همچنان مهندسان منتظر بخشنامه‌های جدید هستند.
    خطیبی تأکید کرد: کارگروه‌هایی با حضور نمایندگان مختلف‌ هر دو هفته یکبار‌ برگزار می‌شود که هنوز برگزاری این جلسات اثربخش‌ نبوده است.
    وی در پایان گفت: اجرایی شدن بخشنامه‌های جدید ممکن است زمینه‌ساز ورود‌ دلالان‌ و واسطه‌گران به حوزه ساخت و ساز و مهندسی شود که این خود بزرگترین‌ معضل برای مهندسان کشور به شمار می‌رود. اجرایی شدن بخشنامه های جدید زمینه ساز ورود دلالان شده است.



    مطلب پیشنهادی

    برنامه نوسازی مسکن در ۴۵۰ شهرستان

    برنامه نوسازی مسکن در ۴۵۰ شهرستان

    معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: طی دو روز گذشته برنامه فشرده‌ای برای تبیین موضوع بازآفرینی شهری با مشارکت گروه‌های جهادی و بسیجی برگزار شده و در این راستا نوسازی بافتهای فرسوده ۴۵۰ شهرستان در دستور کار قرار دارد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *