پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱:۱۷ بعد از ظهر
  • کد خبر 15634
  • نشست خبری مشکلات صنعت احداث و انرژی
    نشست خبری مشکلات صنعت احداث و انرژی

    نشست خبری با موضوع مشکلات صنعت احداث و انرژی

    به گزارش برزن نیوز شورای هماهنگی تشکل های مهندسی، صنفی و حرفه ای کشور در نامه ای به اعضاء تشکل های مهندسی،فنی و حرفه ای کشور آنها را دعوت به شرکت در نشست نموده است.

    در این نامه که به امضای سهیل آل رسول دبیر شورا است،  آمده است: اعضاء محترم هیأت مدیره تشکل های عضو شورای هماهنگی تشکل های مهندسی ، فنی و حرفه ای کشور
    موضوع : نشست خبری مشکلات صنعت احداث و انرژی
    با سلام و احترام
    همانطوری که استحضار دارند :
    ۱ ـ تمامی زیر ساخت های توسعه کشور (راه ـ ساختمان ـ راه آهن ـ مترو ـ سد ـ نیروگاه ـ اسکله ، بندر و ……) که بسترساز توسعه سایر امور تولیدی ، خدماتی و اقتصادی کشور می باشند با حمایت مسئولین محترم توسط مهندسان مشاور و پیمانکارانی پر تلاش ، کم توقع و عاشق ایران زمین احداث شده است .
    ۲ ـ تأمین بودجه الزم برای بهره برداری ، نگهداری بهینه و حفظ از این سرمایه عظیم ملی برعهده دولت محترم بوده ، ضروریست مسئولین محترم توجه کافی در این مورد مبذول دارند .
    ۳ ـ برای حفظ اشتغال در این حرفه های سازنده و با توجه به آینده درخشانی که مسئولین محترم برای آینده ایران سرفراز در نظر دارند ، تداوم فعالیت این سربازان سازندگی وطن ازضروریات اولویت دار کشور است .
    متأسفانه به علت شرایط نامساعد ناشی از تحریم های تحمیلی و ترقی سرسام آور قیمت ها که در سالهای اخیر تورم های ۵۰ درصدی رادر برداشته این صنوف خدوم کشور پس از تحمل ضرر و زیان های وارده بر آنها در
    آستانه ورشکستگی و نابودی قرار گرفته اند .
    شورای هماهنگی تشکلها به منظور اطلاع رسانی به مسئولین محترم از وضعیت نابسامان اعضای خود ، نشست خبری
    از ساعت ۱۰ تا ۱۲ سه شنبه ۱۴۰۱/۵/۱۱ در محل شورا ( جامعه مهندسان مشاور ایران ) ترتیب داده و از اعضاء محترم هیأت مدیره تشکل های عضو دعوت می نماید برای پربارتر شدن این نشست رسانه ای در جلسه فوق الذکر حضور بهم رسانند.
    از توجه خاص آن همکاران گرامی و حضور ارزشمندتان ، سپاسگزاری می شود .

    آدرس: تهران ولنجک ، خیابان بیست و ششم، نبش خیابان سالمی ، شماره ۲۵

    تنظیم خبر: یسرا مرادی



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *