شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲ قبل از ظهر
  • کد خبر 3268
  • مهندسان مشاور حق الزحمه پیگیری مطالبات مهندسان مشاور از شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدیدنوبخت
    مهندسان مشاور حق الزحمه نوبخت پیگیری مطالبات مهندسان مشاور از شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید

    پیگیری مطالبات مهندسان مشاور از شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید

    به گزارش خبرنگار برزن نیوز نامه ای توسط کمپین “پیگیری مطالبات مالی شاغلان مهندسان مشاور”در شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید برای پیگیری مطالبات این صنف به ثبت رسیده است.

    در متن این نامه که در اختیار برزن نیوز قرار گرفته، خطاب به مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهر های جدید  آمده است:

    با سلام و احترام به استحضار می رساند کمپین “پیگیری مطالبات مالی شاغلان مهندسان مشاور” که در راستای پیگیری مطالبات مالی کارکنان مهندسان مشاور فعالیت می نماید، تا کنون اقدامات ذیل را به انجام رسانیده است:

    ۱- مکاتبه و برگزاری چند جلسه با آقای دکتر ایزدی، معاونت محترم شهر سازی و معماری وزارت راه و شهرسازی، که به پرداخت مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای پرداخت مطالبات مهندسان مشاور منجر گردید.

    ۲- مکاتبه با جناب دکتر آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی  مبنی بر پیگیری مطالبات مالی از سایر زیر مجموعه های وزارتخانه و ارجاع نامه به دکتر ایزدی و مساعدت ایشان در راستای حل مشکلات.

    ۳- مکاتبه با جناب دکتر نوبخت ریاست محترم سازمان برنامه و بودجه کشور که منجر به ارسال نامه به کلیه روسای کلیه سازمانهای مدیریت و برنامه ریزی استان های کشور مبنی بر لزوم اولویت دهی به پرداخت مطالبات قطعی شده مهندسان مشاور گردید.

    ۴- برگزاری نشست با آقای مهندس بدری، عضو محترم هیات رئیسه و سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و ارسال نامه به ریاست محترم سازمان برنامه و بودجه با موضوع تعریف پروژه های شهری در بودجه سال ۹۷  کل کشور.

    ۵- برگزاری جلسات متعدد با جامعه مهندسان مشاور ایران و تایید کمپین و فعالیت های آن در راستای پگیری مطالبات در مکاتبه با دفتر فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه

    با توجه به موارد یاد شده و از آنجایی که بخشی از مطالبات مهندسان مشاور مربوط به حوزه مدیریت جنابعالی م شود خواهشمند است دستور فرمایید تا نسبت به پرداخت مطالبات مهندسان مشاور از آن شرکت محترم، اقدامات لازم صورت پذیرد. در همین راستا گروه اجرایی کمپین ، آمادگی خود را برای برگزاری هرگونه نشست در این زمینه اعلام می دارد.

    تصویر نامه:

    کمپین “پیگیری مطالبات مالی شاغلان مهندسان مشاور”



    مطلب پیشنهادی

    انتقال املاک، خودرو، طلا و ارز برای اشخاص غیرتجاری مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود

    انتقال املاک، خودرو، طلا و ارز برای اشخاص غیرتجاری مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود

    طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، انتقال املاک، خودرو، طلا و ارز برای اشخاص غیرتجاری ‌مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *