جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵:۰۲ بعد از ظهر
  • کد خبر 3492
  • کشتن کودکان را متوقف کنید

    کشتن کودکان را متوقف کنید

    «مرگ دو کودک طی یک تصادف رانندگی در خیابان نهم منطقه بروکلین  نیویورک باعث بالا گرفتن اعتراضات حامیان امنیت ترافیک شده است».

    برزن نیوز: بر اساس گزارش های پلیس نیویورک،  روز دوشنبه بعد از ظهر، ابجیل بلومنشتاین چهار ساله و جاشوا لو یک ساله، همراه با مادرشان در حال عبور از خیابانی در بروکلین(یکی از محلات نیویورک)  بودند، که زن راننده ای با اتومبیل ولوو شتاب گرفت و با آنها برخورد کرد؛ طی این تصادف هر دو کودک کشته شدند.

    اکنون، طرفداران حقوق مردم و گروه های محلی، در حال سازماندهی راهپیمایی و تجمعی بر ضد  مرگ کودکان در خیابان های نیویورک هستند. روز دوشنبه، ۱۲ مارس، معترضان نزدیک پارک چشم انداز بروکلین در صحنه به وقوع پیوستن این حادثه جمع خواهند شد. به گفته یک صفحه فیس بوکی، در این مراسم از کوین فلورس نوجوان ۱۳ ساله ای که در ماه فوریه طی یک تصاف دیگر کشته شد، نیز یاد خواهد شد.

    جوزف کرترووف، مدیر ارتباطات حمل و نقل جایگزین یک گروه محافظت محلی، گفت: “پیام ساده خواهد بود: «کشتن کودکان را متوقف کنید».

    حادثه مرگبار روز دوشنبه تبدیل به یک جوشش در سیاست حمل و نقل شهر نیویورک شده است. آمار نشان می دهد کمپین چشم انداز صفر با هدف از بین بردن تلفات ترافیکی در نیویورک، موفق بوده است: مرگ و میر عابر پیاده از سال ۲۰۱۴ تا کنون حدود ۴۵ درصد کاهش داشته است.

    کشتن کودکان را متوقف کنید



    مطلب پیشنهادی

    طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد

    اصلاح طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس

    نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان، طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را اصلاح کردند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *