پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۵۷ قبل از ظهر
  • کد خبر 10210
  • تبدیل پایتخت به پارکینگ
    تبدیل پایتخت به پارکینگ

    گلایه‌مندی شهروندان از فریز املاک در خیابان پاکستان/ مدیران مصلی تکلیف املاک را مشخص کنند

    محمد سالاری عضو شورای شهر تهران درباره مشکلات منطقه ۷ پایتخت اظهار داشت: از جمله دغدغه‌های اصلی شهروندان در حوزه شهری در این منطقه فریز املاک در خیابان پاکستان است که شهروندان از ما خواسته‌اند این مشکل را برطرف کنیم.

    وی افزود: در بازدیدی که از خیابان پاکستان داشتم رفع فریز املاک جزو مطالبه مهم مالکین است و مسؤولین مصلی باید مشخص کنند که اگر می‌خواهند این املاک را به قیمت روز خریداری کنند و یا در غیر این‌صورت املاک از فریز خارج شود.

    این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: تملک سینمای متروکه و رها شده «کوچ» با مساحت حدود ۲۵۰۰ مترمربع و مدرسه‌ای متروکه با مساحت هزار مترمربع در کنار آن باید مشخص شود و این موضوعات سبب نارضایتی مردم شده است.

    سالاری اعلام کرد: تسریع در تکمیل ساخت مجموعه ورزشی شهربانو در محله نظام‌آباد، بهره‌برداری از ساختمان سابق بهداری نزاجا در خیابان مرودشتی و رفع موانع صدور پایان‌کار مجتمع تجاری ـ‌ اداری بهار در خیابان انقلاب همچنین رفع گره‌های ترافیکی منطقه از دیگر درخواست‌های مردم منطقه ۷ است که ما پیگیر رفع آن هستیم.

    فارس



    مطلب پیشنهادی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    پای تاکسی‌های برقی که یکی از روش‌های حمل و نقل جدید عمومی در دنیاست، بالاخره به تهران هم باز شده اما مثل هر تغییری که با مقاومت روبرو می‌شود، این پدیده نیز مخالفانی در پایتخت دارد و عده‌ای به دنبال ساختن نقاط ضعف برای آن هستند تا از ورود آن جلوگیری کنند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *