چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱:۵۷ قبل از ظهر
  • کد خبر 6857
  • اصلاح طلبی دادخواه و ائتلاف سیاسی- مدنی برای شهر
    اصلاح طلبی دادخواه و ائتلاف سیاسی- مدنی برای شهر

    شورای اجتماعی محلات زمینه ساز نگاه ریزبینانه تر به مشکلات شهری

    حمید بادامی نجات عصر سه شنبه در جشن بزرگ سازمان های مردم نهاد افزود: یکی از شیوه‌های جلب مشارکت محله‌ای، ایجاد شوراهای اجتماعی محلات شهر همدان است که به دلیل شکل ساختاری، برنامه‌ها و مصوبات از الگوی نوینی تبعیت می‌کند.

    وی خاطرنشان کرد: این طرح می‌تواند باعث نگاه ریز بینانه تر مدیریت شهری در مشکلات محلات و هم چنین برانگیختن حس مشارکت شهروندی و مدیریت بهتر شهر و در نهایت افزایش رضایتمندی مردم همدان شود.

    عضو شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه با شکل گیری شورای اجتماعی محلات شاخص‌های شهری افزایش یافته و این مهم ارتباط مستقیمی با تفکر شورایی در محلات دارد اظهار داشت: تشکیل شورای اجتماعی محلات بدون تردید مشکلات مردم را کاهش و پیگیری امور توسط مسئولان را هموار می‌کند.

    بادامی نجات ادامه داد: شورای اجتماعی محلات در این شهر به تازگی به صورت آزمونه در چهار ناحیه آغاز شده و هشت محله دیگر نیز به تعداد آنها اضافه می شود.

    وی با بیان اینکه شورای اجتماعی محلات در چهار محله کوی جولان، مدرس، محمدیه و کوثر تشکیل شده خاطرنشان کرد: همدان دارای ۱۲ ناحیه و ۷۵ محله است که بر اساس برنامه در هر یک از نواحی یک شورای اجتماعی محلات تشکیل می‌شود.



    مطلب پیشنهادی

    معروف‌ترین مجسمه‌های شهری جهان + عکس

    معروف‌ترین مجسمه‌های شهری جهان + عکس

    از مارسی و ملبورن تا ونکوور و نیویورک، مجسمه‌هایی در شهرهای سراسر جهان ساخته شده‌اند که با القای مفاهیم هنری، اجتماعی و سیاسی تاکنون توجه طیف وسیعی از علاقه‌مندان را به خود جلب کرده‌اند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *