دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۴۴ قبل از ظهر
  • کد خبر 8666
  • آغاز ساخت آزادراه "همدان-کرمانشاه-خسروی"/ اجرای کامل پروژه 8000 میلیارد اعتبار می‌خواهد
    آغاز ساخت آزادراه "همدان-کرمانشاه-خسروی"/ اجرای کامل پروژه ۸۰۰۰ میلیارد اعتبار می‌خواهد

    آزادراه همدان-کرمانشاه؛ همچنان چشم انتظار سرمایه گذار

    مسعود شریفی با اشاره به انجام همزمان هشت پروژه بزرگراهی، سه پروژه راه اصلی و یک پروژه آزادراهی در سطح استان گفت: علی رغم تمام مشکلاتی که در بحث بودجه داریم، خوشبختانه این تعداد پروژه حوزه راه در سطح استان در حال اجرا است.

    وی یادآور شد:  این پروژه ها شناسنامه دار بوده و در قانون بودجه آمده و اعتبار آنها سالیانه لحاظ می شود.

    شریفی با اشاره به ساخت و افتتاح ۲۵ کیلومتر بزرگراه در سال جاری گفت: در حال حاضر نیز هشت پروژه بزرگراهی شناسنامه دار در سطح استان داریم که آخرین آن پروژه قزانچی-پاوه است که نقشه برداری کار در حال انجام است و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه آزادراه همدان-کرمانشاه نیز در مرحله جذب سرمایه گذار قرار دارد، گفت: قرار بود سرمایه گذاران ایتالیایی در این پروژه پای کار بیایند که منتفی شد و در حال حاضر وزارت راه به دنبال جذب سرمایه گذار برای این پروژه است.

    شریفی در خصوص مسیر این آزادراه، گفت: در خصوص تعیین مسیر آزادراه، سرمایه گذار و شرایط فنی تعیین کننده است و باید بعد از جذب سرمایه گذار در این زمینه تصمیم‌گیری کرد.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به فعال بودن پروژه آزادراهی در مسیر بیستون به سمت کرمانشاه نیز گفت: این پروژه به صورت مشارکتی ۳۰ به ۷۰ توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در حال انجام است و ۳۰ درصد اعتبار پروژه توسط دولت و ۷۰ درصد آن توسط سرمایه گذار بخش خصوصی تامین می شود.

    شریفی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه هم اکنون در دو قطعه کرمانشاه به سمت حمیل و تقویت کمربندی شرقی با اضافه کردن یک باند دیگر در حال انجام است.

    ایسنا



    مطلب پیشنهادی

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای هوشمند فراگیر ملزم به اجرای اصولی برای بهبود کیفیت زندگی ساکنان شهروندان و افزایش استقلال همه افراد از جمله افراد دارای معلولیت هستند تا تمام ویژگی‌های کلیدی شهر هوشمند از جمله حمل‌ونقل، آموزش، اشتغال، امکانات اجتماعی و رفاهی برای همه ساکنان قابل‌دسترس باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *