شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۰۳ قبل از ظهر
  • کد خبر 12576
  • کرونا مانع به‌روز رسانی مطالعات طرح جامع ترافیک شد/طرح مسیر دوچرخه‌سواری از ارگ تا ناصریه به شورای ترافیک می‌رود
    کرونا مانع به‌روز رسانی مطالعات طرح جامع ترافیک شد/طرح مسیر دوچرخه‌سواری از ارگ تا ناصریه به شورای ترافیک می‌رود

    کرونا مانع به‌روز رسانی مطالعات طرح جامع ترافیک شد/طرح مسیر دوچرخه‌سواری از ارگ تا ناصریه به شورای ترافیک می‌رود

    مهدی نیکویی، در این خصوص افزود: «با توجه به محدودیت ترددها و تعطیلی مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها به‌دلیل شیوع کرونا، در آمارگیری طرح جامع حمل‌ونقل دچار مشکل می‌شویم».

    معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری کرمان ادامه داد: «در صورت بهبود شرایط در اردیبهشت‌ماه سال آینده که معمولا در این زمان وضعیت ترددها به ثبات نسبی می‌رسد، می‌توانیم آمارگیری و مطالعات طرح جامع حمل‌ونقل را انجام دهیم».

    وی درخصوص مسیرهای دوچرخه که قرار است در مناطق پنج‌گانه‌ی شهر کرمان اجرا شود، گفت: «اولویت‌بندی مسیرهای دوچرخه براساس طرح جامع حمل‌ونقل است که از زمان آخرین آمارگیری آن حدود۱۰ سال گذشته و باید به‌روزرسانی شود».

    نیکویی با اشاره به اجرای چند مسیر دوچرخه در بلوار «هوانیروز» و بلوار «جمهوری اسلامی» و اینکه در حال حاضر، دوچرخه‌سواران در این مسیرها تردد دارند، یادآور شد: «یک مسیر دوچرخه هم در بزرگراه شمالی «امام رضا(ع)» آماده است؛ ضمن اینکه مسیر دوچرخه‌ی بلوار «۲۲ بهمن» نیز طراحی و کلیات آن در جلسه‌ی اخیر کارگروه ترافیک مصوب شده و پس از تایید شورای ترافیک اجرا می‌شود».

    وی افزود: «سایر مناطق هم باید یک مسیر دوچرخه را براساس اولویت‌بندی خود مشخص کنند».

    معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری کرمان بیان کرد: «یکی از مسیرهای دوچرخه که براساس اولویت‌بندی در نظر گرفته شده، مسیر میدان «توحید(ارگ)»، «گلبازخان» تا چهارراه «شهید باهنر(ناصریه)» است که این مسیر قرار است پس از طرح و تایید در شورای ترافیک استان اجرا شود».

    برنا



    مطلب پیشنهادی

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از انتخاب شهر کرج به عنوان ۱۰ شهر برتر در زمینه عملکرد کلی نوسازی مسکن در سطح کشور خبر داد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *