جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۴۸ بعد از ظهر
  • کد خبر 4857
  • آغاز عملیات احداث مرکز نگهداری سگ های بلاصاحب در فردیس
    آغاز عملیات احداث مرکز نگهداری سگ های بلاصاحب در فردیس

    آغاز عملیات احداث مرکز نگهداری سگ های بلاصاحب در فردیس

    به گزارش برزن نیوز یه نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری فردیس، علی خوشگرد در حاشیه بازدید شهردار و معاونین شهرداری فردیس از برخی پروژه های سطح شهر که عصر دوشنبه انجام شد، از راه اندازی یک مرکز نگهداری سگ های بلاصاحب در فردیس خبر داد و اظهار کرد: عملیات دیوار کشی و تجهیز این مرکز از امروز آغاز می شود.

    وی در ادامه با بیان اینکه مساحت مرکز نگهداری سگ های ولگرد ۲ هزار متر مربع است، تاکید کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای احداث این مرکز حدود یکصد میلیون تومان است.

    معاون خدمات شهری شهرداری فردیس با اعلام اینکه مرکز نگهداری سگ های بلاصاحب با همکاری انجمن های حمایت از حیوانان مدیریت می شود، تصریح کرد: در صدد هستیم روزانه ۲۰ سگ بی صاحب از سطح شهر جمع آوری و در این مرکز نگهداری، غذا دهی، عقیم سازی، پلاک کوبی و سپس رها سازی کنیم.

    به گفته وی مرکز نگهداری سگ های بلاصاحب در فردیس به دور از  محله های مسکونی است و این مرکز برای شهروندان موجب ایجاد مشکل نمی شود.



    مطلب پیشنهادی

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از انتخاب شهر کرج به عنوان ۱۰ شهر برتر در زمینه عملکرد کلی نوسازی مسکن در سطح کشور خبر داد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *