شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱:۱۳ قبل از ظهر
  • کد خبر 6681
  • حال آشفته معماری تهران
    حال آشفته معماری تهران

    ایجاد رشته دانشگاهی حقوق شهرسازی و معماری

    رئیس اداره حقوقی و املاک حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران از ایجاد رشته دانشگاهی کارشناسی حرفه ای حقوق شهرسازی و معماری خبرداد.

    به گزارش برزن نیوز به نقل از گروه شهری خبرگزاری فارس، خسرو میرزائی رئیس اداره حقوقی و املاک حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهرانگفت: ایجاد رشته حقوق شهرسازی و معماری برای اولین بار، با همکاری موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران و مراکز آموزش عالی معتبر در دست پیگیری است و با تشکیل کارگروه تخصصی و دعوت از اساتید مجرب و صاحب نظران موضوع دنبال می شود.
    وی افزود: هدف از ایجاد این رشته، آشناسازی کارشناسان و مدیران شهرسازی و معماری و کارشناسان حقوقی با مباحث خاص حقوق شهرسازی و معماری است که بسیار مغفول مانده بود.
    رئیس اداره حقوقی و املاک بیان کرد: اولویت پذیرش در این دوره با کارشناسان شهرداری تهران به خصوص کارشناسان شهرسازی و معماری است، اما پیش بینی های لازم برای پذیرش دانشجویان علاقه مند به این رشته مدنظر قرار گرفته است.
    میرزائی در ادامه گفت: اساس این موضوع از مقطع کارشناسی است ولی امیدواریم تا مقطع ارشد و دکترا تداوم داشته باشد.



    مطلب پیشنهادی

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از انتخاب شهر کرج به عنوان ۱۰ شهر برتر در زمینه عملکرد کلی نوسازی مسکن در سطح کشور خبر داد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *