سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۱۲ قبل از ظهر
  • کد خبر 11345
  • بازآفرینی شهری عامل تغییرات اقتصادی و فرهنگی است
    بازآفرینی شهری عامل تغییرات اقتصادی و فرهنگی است

    بازآفرینی شهری عامل تغییرات اقتصادی و فرهنگی است

    علی درویش پور صبح شنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه سرای محله محمدشهر اظهار کرد: بازآفرینی شهری به‌عنوان فعالیتی مداخله‌گرایانه که بخش‌های مختلف از دولتی گرفته تا خصوصی و مردمی را درگیر می‌کند توانایی اعمال تغییرات اساسی را در ساختار محلات هدف دارد و موجب تغییرات مثبت کالبدی، اقتصادی، اجتماعی، محیطی و فرهنگی در منطقه می‌شود.

    وی شهرداری محمدشهر را یکی از مجموعه‌های فعال در زمینه بازآفرینی شهری دانست و بیان کرد: اقدامات خوبی از سوی مدیریت شهری محمدشهر با همکاری اداره کل راه و شهرسازی صورت گرفته که استمرار آن تا رسیدن به اهداف تعیین شده مورد انتظار است.

    بازآفرینی شهری روشی برای بسیج تلاش‌های جمعی

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز ادامه داد: بازآفرینی شهری روشی برای بسیج تلاش‌های جمعی و زمینه‌سازی برای توافق بر روی راه‌حل‌های برای تعیین سیاست‌ها و فعالیت‌های طراحی شده به قصدِ بهبودِ شرایط مناطق شهری و توسعه‌ی ساختارهای سازمانی لازم برای نیل به اهداف است.

    وی در مورد سرای محله محمدشهر خاطرنشان کرد: این مجموعه با همت شهرداری محمدشهر و مساعدت راه و شهرسازی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و موجب ارتقای اجتماعی، فرهنگی و ورزشی این منطقه خواهد شد.

    لازم به ذکر است پس از این مراسم پروژه روشنایی بلوار سردار سلیمانی محمدشهر با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان، شهردار و اعضای شورای اسلامی محمدشهر به بهره‌برداری رسید.

    مهر



    مطلب پیشنهادی

    ساخت‌وساز، شاهراه رونق اقتصاد است

    ساخت‌وساز، شاهراه رونق اقتصاد است

    بر طبق طرح جامع مسکن، به‌طور سالانه به یک‌میلیون واحد مسکونی در کل کشور، نیاز است. هدفی که دستیابی به آن نیازمند جدیت بیشتر از سوی وزارت راه و شهرسازی، رفع موانع و مشکلات کلیدی و ساختاری اقتصاد کشور و درنهایت عزم ملی است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *