شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۲۹ قبل از ظهر
  • کد خبر 10260
  • توسعه شهر، محور مذاکرات جلسه کمیته فنی و شهرسازی شهرداری کهریزک
    توسعه شهر، محور مذاکرات جلسه کمیته فنی و شهرسازی شهرداری کهریزک

    توسعه شهر، محور مذاکرات جلسه کمیته فنی و شهرسازی شهرداری کهریزک

    پنجمین جلسه کمیته فنی و شهر سازی شهرداری کهریزک با محوریت توسعه شهری، مطالعه طرح الحاق مناطق جدید و تعیین تکلیف برای ساخت و ساز های مازاد بر تراکم با حضور شهردار و اعضای کمیته، در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.
    علی یحیی پور شهردار کهریزک با اعلام این خبر گفت: مهمترین واصلی ترین بخش این جلسه توسعه مناطق کم برخوردار شهر بوده  و افزود معمولا مشکلات شهر ها در حاشیه ها انباشته می شود ولی از لحاظ تقسیم امکانات این نگاه وجود ندارد؛ اکنون وقت آن رسیده این مناطق کانون توجهات مدیریت شهری قرار گیرد و امکانات شهر مورد استفاده همه شهروندان باشد.
    از دیگر مواردی که در این جلسه برسی شد، حصول توافق برای الحاق مناطق جدید به بافت شهر کهریزک با اخذ مجوز های لازم از مراجع ذیصلاح بود. یحیی پور خاطر نشان کرد با توجه به ساخت و ساز های انبوهی که همیشه در حال اجراست، رسیدگی به این امور همیشه در صدر مباحث جلسات فنی شهر بوده که این جلسه نیز از این قاعده مستثنی نبوده.
    وی در پایان افزود : پیگیری درخواست احداث  طبقات مازاد بر تراکم و ارجاع آنها به کمیسیون ماده ۵ استان تهران  یکی دیگر از مواردی بود که در کمیته فنی مورد برسی قرار گرفت.



    مطلب پیشنهادی

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از انتخاب شهر کرج به عنوان ۱۰ شهر برتر در زمینه عملکرد کلی نوسازی مسکن در سطح کشور خبر داد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *