جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹ بعد از ظهر
  • کد خبر 11852
  • نقش نظارت در کارآمدسازی مدیریت‌ شهری در تهران ۱۴۰۰
    نقش نظارت در کارآمدسازی مدیریت‌ شهری در تهران ۱۴۰۰

    سامانه ثبت تخلفات راه مقابله با فساد اعضای شوراهای شهر

    علیرضا احمدی  رئیس شورای عالی استان‌ها درباره بازداشت اعضای شوراهای شهر استان های مختلف به دلیل تخلفاتی که مرتکب شده‌اند اظهار کرد:اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که تخلفات صورت گرفته در حوزه اعضای شورای شهر چندان زیاد نیست.
    وی ادامه داد:فرض کنید از میان تعداد کل اعضاهای شهر و روستا تعدادی از آنها مرتکب تخلف شوند که این موضوع در همه جا وجود دارد و ممکن است در هر دستگاهی عده‌ای تخلف کنند.
    احمدی با بیان اینکه قانون باید با تمام متخلفان برخورد کند اظهار کرد: فرقی ندارد که شخص عضو شورای شهر باشد یا استاندار یا شهردار یا فرماندار هر فردی که تخلف کند قانون مکلف به برخورد با او است.
    رئیس شورای عالی استان ها در پاسخ به این سوال که چه ساز و کارها و ضوابط قانونی برای مقابله با فساد اعضای شوراهای شهر انجام گرفته است گفت:در راستای پیشگیری از تخلفات سامانه ثبت شکایات و تخلفات راه اندازی کرده ایم تا هر یک از شهروندان اگر تخلفی را می‌بینند در آن گزارش دهند.
    وی ادامه داد: هر یک از شهروندان باید در صورت بر خورد با تخلف  در حوزه شهر و روستا آنرا در  سامانه اطلاع رسانی کنند تا ما با استفاده از ساز و کارهای قانونی برای مقابله با آنها وارد عمل شویم و جلوی تخلفات را بگیریم.


    مطلب پیشنهادی

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از انتخاب شهر کرج به عنوان ۱۰ شهر برتر در زمینه عملکرد کلی نوسازی مسکن در سطح کشور خبر داد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *