سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۱۹ قبل از ظهر
  • کد خبر 12194
  • طرح دستیار مدیران، در مرحله مصاحبه تخصصی و نهایی است
    طرح دستیار مدیران، در مرحله مصاحبه تخصصی و نهایی است

    طرح دستیار مدیران، در مرحله مصاحبه تخصصی و نهایی است

    به گزارش برزن نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، اسحاق بهادری با اشاره به اینکه در فازنخست، با توجه به مجوز اخذ شده شرکت خدمات اداری شهر آگهی فراخوان عمومی در روزنامه های کثیرالانتشار را منتشرکرد، در فاز بعدی شرکت تعاونی سازمان سنجش، نسبت به برگزاری آزمون علمی عمومی از داوطلبان اقدام کرد. سپس افراد برگزیده آزمون، در کانون ارزیابی مورد بررسی قرار گرفتند و در حال حاضر مقررشده فهرست افراد منتخب به حوزه دفتر شهردار و معاونت های شهرداری (در مجموع ۱۰ جایگاه) برای انجام مصاحبه تخصصی و انتخاب نهایی داوطلبان ارسال شود.
    مدیر کل منابع انسانی شهرداری تهران تاکید کرد: در این مرحله، با تشکیل کمیته هماهنگی در حوزه های تخصصی، فرآیند مصاحبه با رعایت استاندارد های لازم انجام می شود. همزمان با سیر فرآیند فوق، مبادی نظارتی و هسته گزینش شهرداری تهران نیز صلاحیت‎های عمومی داوطلبان را به منظور طی مراحل عقد قرارداد به اداره کل منابع انسانی اعلام می کند و در نهایت افراد منتخب برای عقد قرارداد کارسازی خواهند شد.
    بهادری درباره پست سازمانی در نظرگرفته شده برای دستیار مدیران در تشکیلات شهرداری تهران گفت: اداره کل تشکیلات و بهبود روش ها، عناوین شغلی و پست های مورد نیاز دستیاران منتخب را متناسب با ساختار سازمانی واحد محل خدمت و با عنوان دستیار کارشناس متخصص ۱ مرتبه ۱۴ ایجاد کرده و به تناسب جایگاه سازمانی محل خدمت، کد پست سازمانی تخصیص یافته را به اداره کل منابع انسانی اعلام می کند.
    وی همچنین درباره وضعیت اداری کارمندان شاغل شهرداری تهران که در آزمون دستیاری پذیرفته شده اند نیز گفت: انتخاب نهایی دستیاران مدیر، در مرحله نهایی و انجام مصاحبه تخصصی است و متعاقب نتیجه مصاحبه تخصصی و لحاظ کردن نمره آزمون و نتایج کانون ارزیابی آنها، فهرست افراد منتخب اعلام خواهد شد. احتمالا در میان افراد منتخب، کارکنان شهرداری تهران که در این آزمون شرکت داشته اند در صورت احراز شرائط یاد شده، در این فهرست قرار خواهند داشت.
    بهادری تأکید کرد: کارکنان مذکور، ممکن است کارمند ثابت، کارمند قراردادی شرکت خدمات اداری شهر و یا کارمند قراردادی یا دائم طرف قرارداد با سازمان ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران باشند که در این صورت، وضعیت فعلی آنها بررسی و انتصاب جدید و یا ارتقا شغلی صورت می پذیرد، آنچه مسلم است هدف از این رقابت، ارتقا همکاران مورد نظر است و این مهم در تطبیق جایگاه سازمانی آنها اتفاق خواهد افتاد.
    مدیر کل منابع انسانی شهرداری تهران تصریح کرد: افراد جدید الورود مطابق با پست تعریف شده و گروه شغلی برابر طرح طبقه بندی مشاغل، از حقوق و مزایای مناسب با گروه شغلی خود در حدود شش و نیم میلیون تومان خالص برخوردار خواهند شد.
    بهادری همچنین درباره زمان انعقاد قرارداد با پذیرفته شدگان دستیاران مدیر گفت: با توجه به برنامه زمان بندی انجام شده و همراهی و همکاری حوزه های تخص



    مطلب پیشنهادی

    ساخت‌وساز، شاهراه رونق اقتصاد است

    ساخت‌وساز، شاهراه رونق اقتصاد است

    بر طبق طرح جامع مسکن، به‌طور سالانه به یک‌میلیون واحد مسکونی در کل کشور، نیاز است. هدفی که دستیابی به آن نیازمند جدیت بیشتر از سوی وزارت راه و شهرسازی، رفع موانع و مشکلات کلیدی و ساختاری اقتصاد کشور و درنهایت عزم ملی است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *