جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۱۲ قبل از ظهر
  • کد خبر 6554
  • بررسی امکان انتخاب شهردار با رای مستقیم مردم در مجلس
    شرایط احراز سمت شهردار در طرح مردمی سازی حکمرانی چیست؟

    فراخوان عمومی برای انتخاب شهردار فردیس

    برزن نیوز: شرایط انتخاب شهردار فردیس در صحن علنی شورای اسلامی شهر مطرح شد.

    سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس روز دوشنبه در حاشیه یکصد و هشتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر فردیس، اظهار داشت: انتخاب شهردار در فضاهای عمومی و به هر طریق ممکن از قبیل نشریات، صدا و سیما، تابلوهای تبلیغاتی و ظرفیت‌های فضای مجازی اطلاع رسانی می‌شود که هر شخص واجد شرایط از مورخ ۵ الی ۷ مرداد ماه سال جاری رزومه خود را به صورت پاکت مهر و موم شده و در بسته به دبیرخانه شورای شهر فردیس تحویل دهد.

    مجتبی قاسمی در خصوص نحوه انتخاب شهردار فردیس، عنوان کرد: شرایط انتخاب شهردار همان مندرجات آئین نامه شرایط احراز سمت شهردار مصوب هیات وزیران است و اشخاصی که دارای این شرایط نباشند از فهرست انتخاب داوطلبان حذف خواهند شد.

    سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس در تکمیل این اطلاعات، خاطرنشان کرد: روز دوشنبه هفته آینده پس از پایان وقت اداری رأس ساعت ۱۵ جلسه فوق العاده شورا برگزار می‌شود و پاکت ها گشوده می‌شود و از بین نفرات واجد شرایط شهردار انتخاب خواهد شد.

    قاسمی از اصحاب رسانه و شهروندان خواست تا این موضوع به صورت گسترده و به هر نحو شایسته اطلاع رسانی شود تا همه داوطلبین نسبت به ارسال رزومه و درخواست خود اقدام کنند چون به درخواستهای پس از زمان اعلامی به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نمی‌شود.

    شورای اسلامی شهر فردیس هشت عضو دارد.

    منوچهر غفاری شهردار فردیس به دنبال اختلاف های بین اعضای شورای شهر هفته گذشته استعفا کرد.

    فردیس با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت نخسیتن دوره مدیریت شهری خود را از سال ۹۶ آغاز کرد.



    مطلب پیشنهادی

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از انتخاب شهر کرج به عنوان ۱۰ شهر برتر در زمینه عملکرد کلی نوسازی مسکن در سطح کشور خبر داد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *