سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۳:۱۲ بعد از ظهر
  • کد خبر 11373
  • قراردادهای نجومی در شهرداری ارومیه/ شورای شهر موافق است یا مخالف!؟
    قراردادهای نجومی در شهرداری ارومیه/ شورای شهر موافق است یا مخالف!؟

    قراردادهای نجومی در شهرداری ارومیه/ شورای شهر موافق است یا مخالف!؟

    هفته گذشته حسین پناهی، سخنگوی شورای شهر ارومیه از دستگیری ۷ نفر از مدیران و کارکنان شهرداری ارومیه، به علت تخلفات مالی، توسط نهادهای نظارتی خبر داد و گفت: این دستگیری‌ها طبق وظایف ذاتی نهادهای نظارتی انجام شده و اطلاعات بیشتر باید توسط دستگاه قضائی اعلام شود.
    بخشایشی، رئیس شورای شهر ارومیه در واکنش به این خبر و نطق حسین پناهی گفت: به پناهی گفته بودیم حاشیه سازی نکند و نظر او در مورد دستگیری ها عجولانه است.
    در همین راستا و بر اساس اسنادی که به تحریریه سایت خبری مدارا ارسال شده است شهرداری ارومیه قرارداد های میلیاردی با بازیکنان والیبال برای فعالیت در باشگاه والیبال شهرداری ارومیه داشته است.

    قراردادهایی که ۳ برابر عرف سایر تیم های والیبال با بازیکنان بوده که این موضوع اعتراض شورای شهر را نیز به همراه داشته است.

    لازم به ذکر است که محمد حضرت پور طلاتپه عموی روح الله حضرت پور طلاتپه، نماینده مردم ارومیه در مجلس در سال ۱۳۹۱از سوی شورای شهر ارومیه به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

     

    مدارا



    مطلب پیشنهادی

    ساخت‌وساز، شاهراه رونق اقتصاد است

    ساخت‌وساز، شاهراه رونق اقتصاد است

    بر طبق طرح جامع مسکن، به‌طور سالانه به یک‌میلیون واحد مسکونی در کل کشور، نیاز است. هدفی که دستیابی به آن نیازمند جدیت بیشتر از سوی وزارت راه و شهرسازی، رفع موانع و مشکلات کلیدی و ساختاری اقتصاد کشور و درنهایت عزم ملی است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *