سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ بعد از ظهر
  • کد خبر 9136
  • ماجرای یک پیام محرمانه کرونایی که درتهران سر و صدا به پا کرد
    ماجرای یک پیام محرمانه کرونایی که درتهران سر و صدا به پا کرد

    ماجرای یک پیام محرمانه کرونایی که درتهران سر و صدا به پا کرد

    به گفته سرهنگ کاظمی، عامل پیام صوتی ای که به قرنطینه هشدار می‌دهد، به زودی شناسایی می‌شود.

    همین الان، یک خبر نسبتا محرمانه‌ای از یکی از دوستانم به من رسیده، مراقب باش این خبر را تلفنی به کسی نگی، در حال حاضر ورودی و خروجی‌های شهر بسته شده و قراره تهران قرنطینه و همه مغازه‌ بسته بشه. ”

    این متن محتوای یک پیام صوتی است که در اول هفته در شبکه‌های اجتماعی با وجود مشخص نبودن منبع و ناشناخته بودن گوینده آن، دست به دست می‌‎شد.

    پس از گذشت چند روز از این پیام صوتی، کذب بودن ادعاهای مطرح شده در این پیام صوتی محرز شد، اما باید دید پلیس با اینگونه شایعه پراکنان چه خواهد کرد.

    سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا پایتخت درباره این پیام صوتی گفت: این پیام صوتی چند روزی است که در شبکه‌های اجتماعی منتشره است.

    وی افزود:افراد بسیاری این پیام را برای سایرین فرستاده اند، اما ما نمی‌توانیم همه این افراد را دستگیر کنیم بنابراین در حال حاضر پیگیر شناسایی منبع اولیه آن هستیم.

    سرهنگ کاظمی اظهار کرد: این پیام بار‌ها بازنشر شده و پرونده شناسایی منتشر دهنده اول در حال بررسی است.

    وی توصیه کرد: با شیوع ویروس کرونا، هر روز توصیه می‌کنیم که شهروندان به اخباری که منابع آن‌ها غیررسمی است؛ توجه نکنند. همچنین از افراد می‌خواهیم این پیام‌ها را بانشر نکنند.



    مطلب پیشنهادی

    ساخت‌وساز، شاهراه رونق اقتصاد است

    ساخت‌وساز، شاهراه رونق اقتصاد است

    بر طبق طرح جامع مسکن، به‌طور سالانه به یک‌میلیون واحد مسکونی در کل کشور، نیاز است. هدفی که دستیابی به آن نیازمند جدیت بیشتر از سوی وزارت راه و شهرسازی، رفع موانع و مشکلات کلیدی و ساختاری اقتصاد کشور و درنهایت عزم ملی است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *