جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۳۹ بعد از ظهر
  • کد خبر 15441
  • نوسازی ناوگان مدیریت زباله در پرتغال
    نوسازی ناوگان مدیریت زباله در پرتغال

    نوسازی ناوگان مدیریت زباله در پرتغال

    FleetBoard یک سیستم مدیریت ناوگان است که توسط دایملر (شرکت تولیدکننده کامیون‌های مرسدس بنز) طراحی شده است که هدف آن کنترل بهتر و بهینه‌سازی مسیر برای مدیران و رانندگان بخش خصوصی است. این شرکت اکنون با مقامات براگا برای نصب همین سیستم در کامیون‌های خدماتی شهر شریک شده است.

    مزیت ارائه‌دهنده این خدمات شهری، حفاظت بهتر از وسایل نقلیه از طریق به حداقل رساندن سن فرسودگی خواهد بود. همین ویژگی منجر به کاهش انتشار CO2 در راستای اهداف افزایش بهره‌وری انرژی و تضمین پایداری خواهد شد.

    این نوع راه حل‌ها که در حال حاضر در بخش حمل‌ونقل رایج هستند، مبتنی بر تله متری است. تله‌متر، ضبط و انتقال خودکار داده‌ها از منابع راه دور یا غیرقابل دسترس به یک سیستم IT در مکانی متفاوت برای نظارت و تجزیه و تحلیل است.

     نوسازی مدیریت زباله در پرتغال

    نوع داده‌های تولید شده می‌تواند چندوجهی باشد و نه‌تنها اطلاعات مربوط به وسایل نقلیه بلکه وضعیت شبکه جاده‌ها، داده‌های راننده و محموله‌ها را نیز شامل می‌شود.

    هماهنگ‌سازی عوامل کنترلی می‌تواند منجر به کاهش هزینه و افزایش بهره‌وری از طریق رانندگی کارآمدتر و همچنین به حداقل رساندن خطر تصادف شود.

    این سیستم همچنین سبک‌های رانندگی را تجزیه و تحلیل می‌کند و مشکلات را برای رانندگان شناسایی می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا به تدریج با تکنیک‌ها و مسیرهایی سازگار شوند که کارایی آنها را افزایش می‌دهد.

     نوسازی مدیریت زباله در پرتغال

    ایمنا



    مطلب پیشنهادی

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از انتخاب شهر کرج به عنوان ۱۰ شهر برتر در زمینه عملکرد کلی نوسازی مسکن در سطح کشور خبر داد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *