سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۵۵ قبل از ظهر
  • کد خبر 11382
  • مأموریت‌های شهرداری برای آموزش‌های شهروندی به تهرانی‌ها
    لیست سفرهای خارجی مدیران شهری منتشر شد | دلیل سفر این مدیران چه بود؟

    همزمان با موج سوم شیوع کرونا انجام شد؛ اعلام خطوط ویژه تلفن شهرداری منطقه ۱۵ برای دسترسی سریع شهروندان به امور شهرسازی

    به گزارش برزن نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی صفدری با اعلام این خبر گفت: این اقدام با هدف کاهش تردد های غیر ضروری و حجم مراجعات حضوری به حوزه های شهرسازی و معماری، حفظ سلامت شهروندان و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به اجرا در می آید.

    صفدری با اشاره به اینکه این تلفن‌ها در تمام ساعات و ایام اداری پاسخگوی شهروندان است، افزود: در صورت بروز هر گونه مشکل و عدم دریافت پاسخ شفاف و صریح از سوی هریک از ادارات، شماره تلفن ۹۶۰۲۳۳۰۱ (دفتر معاونت شهرسازی و معماری) آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان گرامی خواهد بود.

    او با اشاره به اینکه احتمال منع ترددها در هفته های آتی شهر تهران سختگیرانه خواهد بود، از شهروندان خواست تا از طریق تلفن درخواست های خود را پیگیری کنند.

    برپایه این گزارش؛ شهروندان می توانند برای تماس با اداره طرح تفصیلی با شماره ۹۶۰۲۳۳۴۴، اجرای احکام ۹۶۰۲۳۳۱۸، صدور پروانه ۹۶۰۲۳۲۹۶، بازرسی فنی ۹۶۰۲۳۲۹۳، بازدید یکسان ۹۶۰۲۳۳۱۰، حریم ۹۶۰۲۳۲۷۹، واحد نگهداشت ساختمانی شهر و امور نواحی شهرسازی ۹۶۰۲۳۲۹۷، واحد شورای معماری ۹۶۰۲۳۳۱۲، کمیته نما ۹۶۰۲۳۲۸۸ و آرشیو الکترونیکی ۹۶۰۲۳۳۰۵ تماس بگیرند



    مطلب پیشنهادی

    ساخت‌وساز، شاهراه رونق اقتصاد است

    ساخت‌وساز، شاهراه رونق اقتصاد است

    بر طبق طرح جامع مسکن، به‌طور سالانه به یک‌میلیون واحد مسکونی در کل کشور، نیاز است. هدفی که دستیابی به آن نیازمند جدیت بیشتر از سوی وزارت راه و شهرسازی، رفع موانع و مشکلات کلیدی و ساختاری اقتصاد کشور و درنهایت عزم ملی است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *