جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴:۳۳ بعد از ظهر
  • کد خبر 14357
  • چمران: مشکلات محیط‌زیستی در تهران حرف اول را می‌زند
    تسهیل قوانین شهرسازی به معنای شهر فروشی نیست

    چمران: مشکلات محیط‌زیستی در تهران حرف اول را می‌زند

     مهدی چمران روز شنبه در جریان نخستین نشست هم اندیشی کارگروه‌های تخصصی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، تاکید کرد: امیدواریم مشکلات آب و هوا، ترافیک و فضای سبز تهران را حل کنیم.

    وی اضافه کرد: اگر پایتخت در ۱۲ سال گذشته تحرک کم سابقه ای داشته به این علت بود که شورای اسلامی شهر برنامه ریزی خوبی داشت و شهرداری نیز با کار جهادگونه برنامه ها را پیش برد.

    چمران با بیان اینکه شاهد حرکت و تحول در شهر بودیم، گفت: به دنبال آن هستیم که با برنامه ریزی دقیق مشکلات این کلانشهر را حل کنیم.

    رئیس شورای اسلامی شهر تهران با این اینکه پایتخت در گذشته یک باغ شهر بود اما به کارگاه های ساختمانی تبدیل شده است، افزود: این کلانشهر به محلی آسیب رسان برای جان انسان ها تبدیل شده است و شرایط کنونی بر هوش کودکان، قدرت زندگی و سلامت شهروندان تاثیر می گذارد.

    وی با تاکید بر ضرورت توجه به مقوله سلامت در تهران، اظهار داشت: باید بیشتر به مساحت فضای سبز تهران اضافه شود و تلاش داریم که خدمات مختلف را به شهروندان ارایه کنیم.

    چمران با بیان اینکه سرانه فضای سبز از ۸.۵ به ۱۶.۵ متر مربع رسیده است، تاکید کرد که سلامت و آرامش شهر در درجه اول اهمیت قرار دارد.

    وی گفت: اکنون در تهران، ده ها هزار میلیارد بدهی داریم و این بدهی انباشت شده را باید پرداخت کنیم.

    چمران با بیان اینکه اگر با خلوص پیش برویم، مشکلات را حل خواهیم کرد، گفت: اگر مردم را به جرگه خود دعوت کنیم، مشکلات را حل خواهیم کرد.



    مطلب پیشنهادی

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از انتخاب شهر کرج به عنوان ۱۰ شهر برتر در زمینه عملکرد کلی نوسازی مسکن در سطح کشور خبر داد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *