شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵:۱۶ قبل از ظهر
  • کد خبر 7372
  • یافته‌های نوین معماری ارائه می شود
    یافته‌های نوین معماری ارائه می شود

    یافته‌های نوین معماری ارائه می شود

    علی اکبر نبی یی در نشست خبری چهارمین مجمع توسعه فناوری، نمایشگاه و همایش سالانه یافته‌های نوین عمران معماری و صنعت ساختمان ایران گفت: استفاده از فناوری‌های نوین ساختمانی در کشور امری بسیار ضروری است، زیرا هر چه ساختمان‌ها با استفاده از فناوری‌های نوین ساخته شود سبک‌تر و از ایمنی کافی در برابر مخاطرات طبیعی برخوردار خواهد بود.
    دبیر هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران گفت: برای توسعه و پیشرفت صنعت ساختمان، چهارمین مجمع توسعه فناوری، نمایشگاه و همایش سالانه یافته‌های نوین عمران و صنعت ساختمان ایران در ۲۶ اذر برگزار می‌شود.
    وی ادامه داد: استفاده از یافته‌های نوین در بخش ساخت و ساز باعث می‌شود ساختمان‌های بلند مرتبه از استحکام بیشتری برخوردار باشند.
    وی افزود: توسعه فناوری‌ها باعث کاهش اشتغالزایی در کشور نمی‌شود بلکه عرصه جدیدی در اشتغال ایجاد می‌کند.
    دبیر سازمان نظام مهندسی استان تهران گفت: ساخت ساختمان‌های سبز باعث آسایش بهتر ساکنان منازل می‌شود و برای این منظور نیاز به استفاده از تجربیات سایر کشور‌ها نیز هستیم.
    وی افزود: یکی از صنایع پر رونق کشور بخش ساختمان است که برگزاری همایش‌های سالانه باعث می‌شود تا اینده بهتری را هم برای جامعه مهندسین هم برای ساخت و ساز کشور داشته باشیم.
    چهار مین مجمع توسعه فناوری، نمایشگاه و همایش سالانه یافته‌های نوین عمران و صنعت ساختمان ایران در ۲۶ اذر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.


    مطلب پیشنهادی

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از انتخاب شهر کرج به عنوان ۱۰ شهر برتر در زمینه عملکرد کلی نوسازی مسکن در سطح کشور خبر داد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *