شنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۰۸ بعد از ظهر
  • کد خبر 16764
  • اعطای نهال و گونه‌های گیاهی به شهروندان از ابتدای دی

    اعطای نهال و گونه‌های گیاهی به شهروندان از ابتدای دی

    علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران همزمان با پانزدهمین شنبه امید و افتخار و در آئین بهره برداری از پروژه‌های مناسب سازی معابر و فضاهای عمومی تهران با بیان اینکه ۲ هزار و ۳۵۲ بوستان منطقه‌ای در تهران وجود دارد گفت: در طول سالیان گذشته ۱۲۷ بوستان مناسب سازی شده بود و در این دوره نیز ۵۸ بوستان بصورت کامل مناسب سازی شده است و ۵۳ بوستان هم تا پایان سال مناسب سازی می‌شود.

    وی با بیان اینکه سرانه فضای تهران کافی است گفت: سرانه فضای سبز در بخش درون شهری ۱۶ متر است و در برنامه ما این است تا توزیع عادلانه فضای سبز را در مناطق داشته باشیم.

    مختاری تصریح کرد: به دنبال این هستیم تا سرانه فضای سبز را حداقل یک متر افزایش دهیم و در بوستان منطقه ۱۷ و منطقه ۱۰ حدود ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم.

    مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: بیش از ۳۲ پروژه کلان در دستور کار است و تعدادی از آنها تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد و تا پایان سال ۱۵۰۰ هکتار به کمربند سبز تهران افزود خواهد شد.

    وی گفت: از ابتدای دی ماه نهال و گونه گیاهی مورد را از طریق سامانه ۱۳۷ به شهروندان تحویل می‌دهیم.



    مطلب پیشنهادی

    برای خرید خانه کلنگی در مناطق مختلف تهران چقدر باید هزینه کرد؟+ جدول

    برای خرید خانه کلنگی در مناطق مختلف تهران چقدر باید هزینه کرد؟+ جدول

    در شوش، ملکی کلنگی با ۴۰۰ مترمربع زیربنا، ۱۴۰ میلیارد تومان و درکه، خانه‌ای کلنگی با ۱۰۶۶ مترمربع زیربنا، ۸۵ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. در تهرانپارس نیز ملکی کلنگی با ۲۰۰۰ مترمربع زیربنا ۱۸۰ میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *