شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲:۱۹ بعد از ظهر
  • کد خبر 16741
  • تهران، یازدهمین شهر آلوده جهان شد
    تهران دیگر نفس ندارد/ توسعه حمل و نقل عمومی در اولویت چندم؟

    با سرمایه ۵ میلیارد تومان کجا خانه بخریم؟

    اگر قصد سرمایه‌گذاری در تهران را با سرمایه ۵ میلیارد تومان دارید، انتخاب‌های متنوعی در مناطق و محله‌های مختلف پایتخت پیش روی شما قرار دارد. در این گزارش منازل ۵ میلیاردی تهران را معرفی کرده و مورد بررسی قرار میدهیم.

    واحد آپارتمانی ۱۱۴ متری در محله طرشت درحالی که ۳۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، ارزشی بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان دارد.

    با سرمایه ۵ میلیارد تومان میتوانید آپارتمانی ۲۰ ساله در محله گیشا (کوی‌نصر) با متراژ ۹۲ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

    آپارتمان دیگری در محله سهروردی با متراژ ۸۱ متر و سنی حدود ۲۱ سال درحالی که ۲ خوابه باشد در روز های گذشته معادل ۵ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

    همچنین واحد دیگری در همین منطقه با سنی معادل ۲۰ سال و متراژ ۸۶ متر و ۲ اتاق خواب معادل ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

    برای خرید واحد آپارتمانی در محله شهرک‌ولیعصر با متراژ ۱۲۲ متر با توجه به اینکه تنها ۳ سال از ساخت این ساختمان میگذرد و این واحد ۲ خوابه است، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

    اگر قصد سرمایه‌گذاری در مناطق غربی تهران را دارید، میتوانید واحد آپارتمانی ۹۰ متری در محله پونک با سنی حدود ۲۱ سال و ۲ خوابه را با سرمایه‌ای معادل ۵ میلیارد تومان خریداری کنید.

    همچنین برای خرید واحدی ۷۲ متری در همین محله با سنی معادل ۱۳ سال و ۲ اتاق خواب به سرمایه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

    ارزش واحدی نوساز در محله سلسبیل با متراژ ۹۵ متر درحالی که این واحد ۳ خوابه است، مبلغی بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان است.

    توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

    اقتصادآنلاین



    مطلب پیشنهادی

    پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت

    پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت

    مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران درباره پروژه بلدیه گفت: کار نصب ۴ دستگاه آسانسور، اجرای رمپ مرکزی، نصب هواساز و فن کوئل، محوطه‌سازی بخش شمالی پروژه و نازک کاری طبقات در دست انجام است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *