یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۳:۴۳ بعد از ظهر
  • کد خبر 3457
  • بي زباله به استقبال بهار مي رويم
    بی زباله به استقبال بهار می رویم

    بی زباله به استقبال بهار می رویم

    کمپین سبز اندیشان زمین در روز  درختکاری و به گرامی داشت این روز و این رسم زیبا با همکاری و حضور شهرداری شهر جدید هشتگرد و اداره محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ و شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد و گروه سفیران طبیعت و نونهالان پیش دبستانی شکوفه های بهشت و خبرنگاران صدا و سیمای البرز با شعار:

    “بی زباله به استقبال بهار برویم”

    صبح امروز و با فراخوان شهرداری، شورای اسلامی، سازمان حفاظت محیط زیست، گروه های مردم نهاد سفیران طبیعت و سبز اندیشان زمین و دیگر نهادها و دوست داران محیط زیست، پارک سوار شهرجدید هشتگرد پاکسازی شد.

    در این آئین که در روزهای منتهی به پایان سال اتفاق افتاد، شهروندان و دوست داران محیط زیست، دوشادوش اعضای شورای اسلامی و دیگر مسئولین شهری با شعار “بی زباله به استقبال بهار می رویم…” پارک سوار شهر جدید هشتگرد را از وجود هرگونه زباله پاکسازی کردند.
    این برنامه با حضور نونهالان مرکز پیش دبستانی شکوفه های بهشت ادامه یافت و نونهالان با کاشت نمادین  چندین درخت توسط آنها یکی از زیبایی های برگزاری این مراسم بود.

    در پایان با حضور در فروشگاه های زنجیره ای ملت واقع در فاز یک شهر جدید، فروشگاه های کوروش واقع در فاز یک و فاز دو کیسه های پارچه ای را بین مردم توزیع و جایگزین کیسه های پلاستیکی نمودند.

    بی زباله به استقبال بهار می رویم

     



    مطلب پیشنهادی

    طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد

    اصلاح طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس

    نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان، طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را اصلاح کردند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *