یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۶:۳۴ قبل از ظهر
  • کد خبر 10683
  • تاکید رییس شورای شهر مشهد بر تعامل با سازمان نظام مهندسی
    تاکید رییس شورای شهر مشهد بر تعامل با سازمان نظام مهندسی

    تاکید رییس شورای شهر مشهد بر تعامل با سازمان نظام مهندسی

    محمدرضا حیدری روز سه شنبه در نشست مشترک با جمعی از فعالان سازمان نظام مهندسی مشهد افزود: جامعه مهندسی، جامعه محترمی است و در هر مجموعه‌ افراد خادم بسیاری حضور دارند که دلسوزانه مشغول خدمت‌رسانی هستند ولی اقلیتی متخلف نیز در هر مجموعه‌ای پیدا می‌شوند.

    وی اضافه کرد: در نظام مهندسی هم بدنه‌ای زحمتکش و خدوم حضور دارند و کوتاهی و هنجارشکنی ‌عده‌ای قلیل و انگشت‌شمار را نباید به حساب تمام مجموعه گذاشت.

    رییس شورای شهر مشهد گفت: نظام مهندسی در موضوع اصلاح و تعدیل عوارض ساختمانی هیچ فضاسازی‌ای انجام نداد و هیچ فشاری را از سمت این سازمان حس نکردیم و فضاسازی‌های انجام شده توسط عده‌ای قلیل صورت گرفت.

    حیدری افزود: سهم شهرداری از ساخت ‌و سازهای شهری کمتر از هفت درصد است و ما نمی‌توانیم حق شهر را نادیده بگیریم.

    وی ادامه داد: شورای پنجم از فضای نقد و گفت و گو استقبال می‌کند و امیدواریم در سایه تعامل و همراهی بتوانیم موجب تسهیل و تسریع در فرآیند پاسخگویی به شهروندان شویم.

    او اضافه کرد: متاسفانه نظام ارجاع و بحث‌های مربوط به این حوزه با برخی مشکلات مواجه است و زیبنده نیست شهروندان زمانی طولانی را برای دریافت پروانه صرف کنند.

    نایب رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد نیز در این دیدار گفت: نظام مهندسی خراسان رضوی با ۳۷ هزار عضو، بزرگترین سازمان مردم نهاد استان را تشکیل می‌دهد.

    سید مسعود ریاضی افزود: در شورای شهر، از ظرفیت های تخصصی این مجموعه باید به نفع مردم استفاده کنیم و این کار را همچون گذشته انجام خواهیم داد.

    وی اضافه کرد: در حال حاضر، سه عضو از مجموع ۱۵ عضو شورای شهر مشهد، عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان هستند و هر کمکی را به نفع شهروندان با استفاده از ظرفیت‌‍‌های مجموعه انجام خواهیم داد.



    مطلب پیشنهادی

    طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد

    اصلاح طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس

    نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان، طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را اصلاح کردند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *