پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰ بعد از ظهر
  • کد خبر 1218
  • شهرداری مشهد

    توسعه متوازن؛ شاهکار مدیریت شهری در دوران رکود حاکم در کشور

    مشاور و رئیس حوزه شهردار مشهد گفت: توسعه متوازن؛ شاهکار مدیریت شهری در دوران رکود حاکم در کشور است.
    به گزارش برزن نیوز به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مجید پیراسته شب گذشته در جشن «شهر کرامت» که به همت روابط عمومی و بین الملل شهرداری در بوستان بهرا مشهد برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه کرامت اظهار کرد: خدمت در شهر امام رضا(ع) توفیق بزرگی است که نصیب ما در مدیریت شهری مشهد شده است.
    وی با اشاره به موضوع اقتصاد بیان کرد: خوشبختانه در طی ۴ سال گذشته توفیقات فراوانی توسط مدیریت شهری فعلی شهرداری مشهد کسب شده که نمی‌توان در یک برنامه و حتی شاید تا ۴۰ برنامه تلویزیونی تمام این موارد را توضیح داد.
    پیراسته تصریح کرد: خدمات شهرداری مشهد بسیار متنوع بوده اما یکی از مهم‌ترین نکات توسعه متوازن در شهر مشهد بوده و شهرداری مشهد در دوران رکود حاکم در کشور در حالی که باید برای فعالیت‌های عمرانی درآمد کسب کند و سپس هزینه کند توانسته در این چهار سال به بهترین شکل در توسعه هرچه بیشتر شهر مشهد گام بردارد.
    مشاور و رئیس حوزه شهردار مشهد در پایان عنوان کرد: احداث بوستان بهار در این منطقه شهری نیز یکی از خدمات شهرداری مشهد است که خوشبختانه در طی ۴ شب گذشته بیش از ۲۰ هزار نفر از شهروندان در ویژه برنامه دهه کرامت در این مکان حضور یافته و خادمان خود را در مدیریت شهری مورد تقدیر قرار دادند.



    مطلب پیشنهادی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    پای تاکسی‌های برقی که یکی از روش‌های حمل و نقل جدید عمومی در دنیاست، بالاخره به تهران هم باز شده اما مثل هر تغییری که با مقاومت روبرو می‌شود، این پدیده نیز مخالفانی در پایتخت دارد و عده‌ای به دنبال ساختن نقاط ضعف برای آن هستند تا از ورود آن جلوگیری کنند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *