جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴ بعد از ظهر
  • کد خبر 1222
  • پخش برنامه از سینمای رو باز ابیدر

    برنامه زنده تلویزیونی چریکه ی شو و مسابقات فوتبال لیگ برتر از سینما روباز آبیدر پخش می شود

    برنامه های پر مخاطب از سینما روباز آبیدر پخش خواهد شد.
    شهردار سنندج اظهار داشت : پارک جنگلی آبیدر یکی از اصلی ترین تفرجگاههای شهر سنندج است که در ایام تابستان و دیگر تعطیلات پذیرای جمع کثیری از مسافران و گردشگران است.
    دکتر منوچهر فخری بیان کرد : یکی ازجاذبه های گردشگری این پارک سینما رو باز آبیدر است که این سینما با ابعاد۱۲*۲۵ یکی از بزرگترین سینما روبازی جهان است.
    وی عنوان کرد : پرده این سینما به گونه ای است که قریب به ۱۰ هزار نفر در آبیدر می توانند تصویر آن را ببینند و صدای آن هم از طریق بلندگو قابل پخش بود و هم از طریق موج اف ام رادیو قابل دریافت است.
    وی گفت : با توجه به اینکه شهروندان ومسافران در شبهای تابستان به دامن طبیعت روی می آورند و همچنین با هدف رفاه حال مسافران پخش برنامه های پر مخاطب تلویزیون از طریق این سینما پخش خواهد شد.
    فخری تصریح کرد : تعمیرات لازم نظیر تعویض لامپ تصویر و همچنین بررسی سیستم صوتی این سینما جهت راه اندازی توسط سازمان پارکها صورت گرفته است.
    وی اعلام کرد : یکی از برنامه های پر مخاطب شبکه کردستان برنامه چریکه ی شو است که این برنامه زنده تلویزیونی از این هفته هر شب از ساعت ۲۲ از طریق سینما روباز آبیدر پخش خواهد شد.
    وی افزود : با توجه به اینکه قرعه کشی مسابقات فوتبال لیگ برتر انجام شده و بر اساس اعلام مسولان سازمان لیگ برتربازیهای هفته های نخست این مسابقات بعد از اذان مغرب پخش می شود.
    فخری عنوان کرد : با هدف رفاه حال قشر جوان مسابقات دو تیم پر طرفدار استقلال و پرسیولیس هم از سینما روباز آبیدر پخش خواهد شد.
    شهردار سنندج ابراز امیدواری نمود : با پخش برنامه های پر مخاطب در سینما روباز آبیدر بتوانیم علاوه بر رضایتمندی شهروندان بتوانیم خاطره ای خوش در ذهن مسافران و گردشگران رقم بزنیم.



    مطلب پیشنهادی

    متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران چند؟

    متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران چند؟

    افزایش قیمت مسکن در تهران موجب شده است که بخشی از مستاجران به شهرهای خود بازگردند و برخی دیگر نیز حاشیه نشینی را به شهر نشینی ترجیح دهند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *