سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۴۸ بعد از ظهر
  • کد خبر 3299
  • برگزاری نشست طراحان شهری ایران

    دعوت از طراحان شهری ایران به نشست انجمن طراحان شهری

    انجمن طراحان شهری ایران از طراحان شهری کشور دعوت کرد در گردهمایی این انجمن شرکت نمایند. این گردهمایی با حضور اساتید و پیشکسوتان این تخصص در هفتم اسفند ماه برگزار می شود.

    یکی از اعضای انجمن طراحان شهری به خبرنگار برزن نیوز گفت: با توجه به اتفاقات اخیر و مسائل طرح شده که در زمینه تجمیع صلاحیت های شهرسازی و طراحی شهری پیش آمد،  همدلی و همراهی کم نظیری که در راستای صیانت از جایگاه حرفه ای طراحی شهری میان دانشگاهیان ، نهادهای صنفی، شرکتهای مهندسین مشاور و دانش آموختگان این رشته اتفاق افتاد، انجمن طراحان شهری بر آن شد که حصول نتیجه مثبت را با گردهم آمدن و چاره اندیشی برای چالش های پیش رو و نیز تقسیم کار میان اعضای این جامعه تخصصی جهت تحکیم جایگاه این رشته موجب شود.

    وی افزود به همین منظور و به بهانه روز مهندس، در تاریخ هفت اسفندماه ١٣٩۶، ساعت ١۶ الی ١٩ نشستی صمیمانه، در سالن اجتماعات شهرداری منطقه٢ تهران، برگزار می گردد.
    میهمانان ویژه این نشست جمعی از پیشکسوتان حوزه طراحی شهری از دانشگاه های معتبر تهران بوده، و مدعوین جلسه اعضای جامعه مهندسان مشاور معمار و شهرساز و سازمان نظام مهندسی استان تهران، و همچنین حرفه مندان، دانشجویان و فارغ التحصیلان این رشته خواهند بود.



    مطلب پیشنهادی

    معروف‌ترین مجسمه‌های شهری جهان + عکس

    معروف‌ترین مجسمه‌های شهری جهان + عکس

    از مارسی و ملبورن تا ونکوور و نیویورک، مجسمه‌هایی در شهرهای سراسر جهان ساخته شده‌اند که با القای مفاهیم هنری، اجتماعی و سیاسی تاکنون توجه طیف وسیعی از علاقه‌مندان را به خود جلب کرده‌اند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *