پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷ بعد از ظهر
  • کد خبر 2381
  • پمحدودیتی برای پروژه های مشابه 5 سال گذشته در مرحله ارزیابی کیفی و ارزیابی فنی وجود ندارد
    محدودیتی برای پروژه های مشابه ۵ سال گذشته در مرحله ارزیابی کیفی و ارزیابی فنی وجود ندارد

    دعوت به همکاری مهندسان مشاور معمار و شهرساز

    برزن نیوز: انجمن صنفی مهندسان مشاور معمار و شهرساز در نظر دارد واحدی تحت عنوان آموزش به حوزه فعالیت خود اضافه کند. این انجمن در نامه ای  علاقه مندان و متخصصین این حوزه را دعوت به همکاری می کند. در این نامه آمده است که :

    انجمن در نظر دارد با همیاری و هم اندیشی اعضای محترم، اقدام به تشکیل واحد آموزش نماید. تشکیل این واحد در راستای اهداف اصلی انجمن وبه استناد بند (د) ماده پنج اساسنامه انجمن: “برقراری پیوند تخصصی و حرفه ای با نهادهای اطلاعاتی، تحقیقاتی، برنامه ریزی توسعه منطقه ای_شهری و ساختمان، و مراکز آموزش عالی به منظور مبادله تجارب و دانش و مشارکت در نظام آموزشی_پژوهشی_برنامه ریزی برای پاسخ گویی منقابل به نیازها و  ارتقاء نیاز کارآفرینی” و بند(۶) ماده شش این اساسنامه “کوشش در جهت هماهنگی در آموزش و ارتقای مهارت و تامین نیروی انسانی مورد نیاز، همکاری با وزارت کار و امور اجتماعی و سایر دستگاه ها و نهاد های ذیربط برای انجام آموزش های مربوط به حرفه” و به منظور تحقق اهداف ذیل است:

    ۱_کمک به ارتقاء و توانمند سازی دانش و مهارت نیروهای جوان در رشته های مختلف معماری و شهرسازی؛

    ۲_به روز رسانی دانش، مهارت و بهره مندی از فناوری های پیشرو و مناسب در جهت ارتقاء سطح کیفی مهندسان مشاور معماری و شهرسازی؛

    ۳_ایجاد نیروی محرک علمی در فضای فنی و حرفه ای توسعه کشور که مهندسان مشاور معمار وشهرساز در آن نقش اساسی دارند.

    ۴_بهره مندی از فضاها، تجهیزات و نیروی انسانی متخصص مهندسان مشاور معمار و شهرساز که بخش قابل توجهی از آنها به دلیل رکود کاری و اقتصادی فعال نبوده و می توانند در بخش آموزش علاوه بر ایجاد تحرک اقتصادی در دفاتر خود، به ارتقاء علمی و فنی صنف آموزش نسل جوان معمار و شهر ساز کمک نمایند.

    برای تحقق این اهداف انجمن با مشارکت و تکیه بر پتانسیل ها و توانایی های مهندسان مشاور عضو خود می توانند برگزارکننده دوره های آموزشی در قالب کلاس ها، کارگاه های مختلف تخصصی باشند. این امر با توجه به امکاناتی که انجمن و دفاتر مهندسان مشاور عضو آن از آنها برخوردار هستند امکان پذیر خواهد بود. فضاهای کاری، استودیوها، آتلیه های معماری و همچنین نیروی انسانی متخصصو مجرب در انواع رشته های مرتبط با موضوعات معماری و شهرسازی که در این دفاتر مشغول کار هستند و یا به نوعی با آنها در ارتباطند، به همراه برند انجمن صنفی مهندسان مشاور و به عنوان متولی پیشبرد اهداف حرفه ای، از جمله این امکانات به شمار می آیند.

    به این منظور، از تمامی اعضای علاقمند به همکاری و مشارکت دعوت می شود با ارسال نامه (تا تاریخ ۹۶/۹/۲۶) آمادگی خود را برای همکاری در این زمینه اعلام نمایند.

    همچنین این انجمن آیین نامه کلاس های آموزشی را هم در سایت انجمن قرار داده است که در اینجا آیین نامه کلاس های آموزشی انجمن قابل مطالعه می باشد.

    آیین نامه کلاس های آموزشی انجمن



    مطلب پیشنهادی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    پای تاکسی‌های برقی که یکی از روش‌های حمل و نقل جدید عمومی در دنیاست، بالاخره به تهران هم باز شده اما مثل هر تغییری که با مقاومت روبرو می‌شود، این پدیده نیز مخالفانی در پایتخت دارد و عده‌ای به دنبال ساختن نقاط ضعف برای آن هستند تا از ورود آن جلوگیری کنند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *