دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۲۲ بعد از ظهر
  • کد خبر 2378
  • فرهنگسرای شهرداری در سنندج راه‌اندازی می‌شود
    فرهنگسرای شهرداری در سنندج راه‌اندازی می‌شود

    فرهنگسرای شهرداری در سنندج راه‌اندازی می‌شود

    عضو شورای شهر سنندج گفت: تسهیل شرایط واگذاری اراضی به بخش خصوصی جهت احداث فرهنگسرای شهرداری تا ۲ ماه آینده صورت می‌گیرد.

    یوسف اسدی شامگاه شنبه در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر که در این شهر برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه تعیین تکلیف فرهنگ‌سرای شهرداری و عمارت ملک‌التجار سنندج است.

    وی با اشاره به تعیین تکلیف ساختمان عمارت ملک‌التجار گفت: در این جلسه مقرر شد پروسه مجداداً پیگیری شود و تحویل ساختمان ملک‌التجار و تملک بنای اصناف برای شهرداری با قرارداد بلند مدت قابل قبول و مورد تایید واقع شود.

    عضو شورای شهر سنندج با اشاره به راه‌اندازی فرهنگسرا تصریح کرد: تسهیل شرایط واگذاری اراضی به بخش خصوصی جهت احداث و بهره‌برداری فرهنگسرای شهرداری و مساعدت لازم در حوزه سرمایه‌گذاری و اجرایی شدن کارها تا ۲ ماه آینده صورت می‌گیرد.

    اسدی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه اعتیاد سرچشمه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است، افزود: نمی‌توانیم جامعه را از معضل اعتیاد و آسیب اجتماعی صیانت کنیم اما شورای شهر سنندج در کمک به برگزاری کلاس‌های NA و آماده‌سازی روحی و روانی معتادان و ترغیب آنها به ترک اعتیاد پیش‌قدم است.



    مطلب پیشنهادی

    با خرید امتیاز نهضت ملی گرفتار نشوید؛ احتمال سلب پروژه مسکن

    با خرید امتیاز نهضت ملی گرفتار نشوید؛ احتمال سلب پروژه مسکن

    ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی از وعده‌های انتخاباتی ریاست جمهوری سید ابراهیم رییسی بود؛ …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *