جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲:۱۶ قبل از ظهر
  • کد خبر 2362
  • سازمان برنامه و بودجه مشکلات بیمه‌ای اعضای سازمان نظام مهندسی را حل کند
    سازمان برنامه و بودجه مشکلات بیمه‌ای اعضای سازمان نظام مهندسی را حل کند

    سازمان برنامه و بودجه مشکلات بیمه‌ای اعضای سازمان نظام مهندسی را حل کند

    نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی از سازمان نظامی فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه کشور، خواست تا نسبت به حل مشکلات بیمه‌ای اعضای سازمان نظام مهندسی در برخی استان‌ها، اقدام کند.

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری – تحلیلی برزن‌نیوز، فرج الله رجبی نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس سازمان نظامی فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه کشور، خواستار برطرفکردن پاره‌ای مشکلات بیمه‌ای اعضای سازمان نظام مهندسی در برخی استان‌ها شد.

    این نامه به شرح زیر است:

    جناب آقای مهندس مصطفوی

    رئیس محترم سازمان نظامی فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه کشور

    با سلام و تحیات،

    احتراماً، به استحضار می‌رساند که براساس تفاهمنامه فیمابین سازمان‌های نظام مهندسی در استان‌ها و سازمان تأمین اجتماعی، اعضاء دارای پروانه اشتغال که در کارگاه‌های بخش خصوصی فعالیت می‌نمایند، می‌توانند با تأیید نظام مهندسی استان نسبت به پرداخت حق بیمه و استفاده از مزایای تأمین اجتماعی اقدام نمایند.

    اما بر اساس اطلاعات موجود در برخی از استان‌ها چنانچه این مهندسین در صدد تشکیل شرکت حقوقی و اخذ رتبه‌بندی از سازمان برنامه و بودجه برآیند، سابقه پرداخت بیمه آنان مورد قبول واقع نمی‌گردد. خواهشمند است دستور فرمائید موضوع با نظر مساعد بررسی و نسبت به رفع مشکل اقدام لازم را معمول و نتیجه را به اینجانب منعکس نمایند.



    مطلب پیشنهادی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    پای تاکسی‌های برقی که یکی از روش‌های حمل و نقل جدید عمومی در دنیاست، بالاخره به تهران هم باز شده اما مثل هر تغییری که با مقاومت روبرو می‌شود، این پدیده نیز مخالفانی در پایتخت دارد و عده‌ای به دنبال ساختن نقاط ضعف برای آن هستند تا از ورود آن جلوگیری کنند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *