شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱:۳۷ قبل از ظهر
  • کد خبر 11623
  • شهروندان مسئولیت پذیرسرمایه های ارزشمند برای توسعه و مدیریت شهری
    شهروندان مسئولیت پذیرسرمایه های ارزشمند برای توسعه و مدیریت شهری

    شهروندان مسئولیت پذیرسرمایه های ارزشمند برای توسعه و مدیریت شهری

    عباس صوفی شهردار همدان در نشست خبری به مناسبت سومین جشنواره شهروندان برگزیده به شکل فضای مجازی از آغاز سومین جشنواره «شهروندان برگزیده» با هدف شناسایی، معرفی شهروندان مسئول در حوزه‌های مختلف با شعار «همدان، شهر برتر با شهروندان برتر» خبر داد، و افزود: شهروندانی که مسئولیت پذیرسرمایه‌های ارزشمند برای توسعه شهری و پیشرفت اهداف و برنامه‌های مدیریت شهری هستند.

    او با اشاره به اینکه ثبت نام برای شرکت در جشنواره شهروندان برگزیده از ۱۵ آذرماه آغاز می‌شود، اظهار داشت: فعالیت دبیرخانه جشنواره شهروند برگزیده مستقر در مرکز همایش‌های قرآنی شهر همدان آغاز شده و امیدواریم این دوره از جشنواره پربارتر و موفق‌تر از ۲ دوره قبلی برگزار شود.

    رئیس جشنواره شهروندان برگزیده همدان با بیان اینکه شهروندان برگزیده، الگوی جامعه هستند شهر هستند اضافه کرد: استفاده از تجربه و توان آن‌ها در برنامه‌ها و اهداف آموزش شهروندی دارای اهمیت ویژه‌ای است.

    صوفی گفت: موضوع فرهنگ یکی از اصول مهم و محوری مدیریت شهری است که جشنواره شهروند برگزیده نیز در چارچوب همین رویکرد و اصل مهم برگزار می‌شود.

    شهردار همدان ابراز داشت: دراین جشنواره شهروندان اخلاق مدار، قانون پذیر، کوشا، مسئولیت پذیر و خلاق معرفی می‌شوند تا با الگوسازی در جامعه زمینه برای ارتقاء فرهنگ و آموزش‌های شهروندی فراهم شود.



    مطلب پیشنهادی

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از انتخاب شهر کرج به عنوان ۱۰ شهر برتر در زمینه عملکرد کلی نوسازی مسکن در سطح کشور خبر داد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *