دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴:۴۱ قبل از ظهر
  • کد خبر 2635
  • ژاپن اتفاق می افتد
    ژاپن اتفاق می افتد

    فقط در ژاپن اتفاق می افتد

    برزن نیوز: در واپسین روزهای سال ۲۰۱۷ میلادی، در راستای شهرت فرهنگ ژاپنی به دقیق و پاسخگو بودن، یک شرکت قطار شهری در توکیو، رسما از مخاطبان خود عذرخواهی کرد، زیرا یکی از قطارهای این شرکت، ایستگاه را تنها ۲۰ ثانیه زودتر از برنامه قبلی ترک کرده بود.

    گزارشها حاکی است، شرکت راه آهن شهری متروپولیتن، بنا به آنچه خود “ایجاد ناراحتی و مشکل برای مسافران خود”عنوان کرده بود،  نامه عذرخواهی را همراه با توصیف کاملی از خطای پیش آمده در وب سایت خود منتشر کرد.

     

    “قطار خاطی، به شماره ۵۲۵۵ Tsukuba Express که ایستگاه مینامی-ناگاریاما در چیبا را ترک کرده است؛ این قطار به جای ترک ایستگاه در ساعت ۹:۴۴:۴۰ ، ۲۰ ثانیه زودتر یعنی در ساعت ۹:۴۴:۲۰ از ایستگاه خارج شده است.”

     

    این اتفاق بازتاب زیادی در رسانه های گروهی مختلف از جمله  توییتر، شبکه بی بی سی و اس اف گیت  و … داشته و حتی در مقایسه آن با وضعیت  سایر کشورها حسادت ها، بحث ها و طنزهای زیادی از سوی کاربران ابراز و مطرح شده است.

    منبع:https://www.planetizen.com/news/2017/11/95862-only-japan-train-company-apologizes-train-left-20-seconds-early



    مطلب پیشنهادی

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای هوشمند فراگیر ملزم به اجرای اصولی برای بهبود کیفیت زندگی ساکنان شهروندان و افزایش استقلال همه افراد از جمله افراد دارای معلولیت هستند تا تمام ویژگی‌های کلیدی شهر هوشمند از جمله حمل‌ونقل، آموزش، اشتغال، امکانات اجتماعی و رفاهی برای همه ساکنان قابل‌دسترس باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *