سه شنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲:۲۶ بعد از ظهر
  • کد خبر 14284
  • بیانیه جامعه حرفه ای در مورد رویکردهای برنامه ریزی و تهیه طرح های شهری
    حقوق شهری و ضوابط و مقررات شهرسازی

    هفتمین همایش ملی معماری و شهرسازی در قزوین برگزار می‌شود

    رییس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: هفتمین همایش ملی معماری و شهرسازی در گذر زمان به میزبانی این دانشگاه با مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

    فریبرز کریمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این همایش با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین و مشارکت دستگاه های مختلفی از جمله اداره کل راه و شهرسازی، جهاد دانشگاهی استان قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، شورا و شهرداری قزوین و دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

    وی افزود: محورهای این همایش شامل چشم انداز شهری، برنامه ریزی راهبردی و عدالت فضایی، مقیاس های برنامه ریزی راهبردی فضایی، سناریوسازی در برنامه ریزی راهبردی فضایی و برنامه ریزی راهبردی در بافت های ناکارآمد شهری است.

    این مسوول گفت: از دیگر محورهای این همایش می توان به آسیب شناسی برنامه ریزی راهبردی فضایی در ایران، نقش فناوری در برنامه ریزی و طراحی راهبردی فضایی، آینده پژوهی برنامه ریزی راهبردی فضایی در ایران و جهان، برنامه ریزی راهبردی فضایی و مزیت های رقابتی و برندسازی شهری اشاره کرد.

    کریمی اضافه کرد: نقش آموزش های رسمی و غیررسمی در برنامه ریزی راهبردی فضایی و نقش روانشناسی محیطی در برنامه ریزی و طراحی راهبردی فضایی در ایران از دیگر محورهای این همایش است.

    رییس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین اظهار داشت: این همایش در هشتم آذرماه امسال برگزار می شود و شرکت کنندگان باید تا تاریخ یکم آذرماه مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.



    مطلب پیشنهادی

    ۲۲ تکلیف وزارت راه برای «جهش تولید»

    ۲۲ تکلیف وزارت راه برای «جهش تولید»

    هیئت وزیران برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ۲۲ تکلیف برای وزارت راه و شهرسازی تعیین کرد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *