دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴:۵۰ قبل از ظهر
  • کد خبر 2735
  • وضعیت ساخت و ساز شبکه حمل و نقل ایالات متحده  در سال 2018
    وضعیت ساخت و ساز شبکه حمل و نقل ایالات متحده  در سال ۲۰۱۸

    وضعیت ساخت و ساز شبکه حمل و نقل ایالات متحده  در سال ۲۰۱۸

    به گزارش برزن نیوز اگرچه به نظر نمی رسد مدیریت ترامپ روی خوشی به حمل و نقل عمومی در سال ۲۰۱۸ نشان دهد، بااین حال، پروژه های زیادی طی سال افتتاح خواهد شد.

    گزارش سالانه فریمارک در مورد پروژه های  حمل و نقل در انتظار افتتاح طی سال ۲۰۱۸، نشان می دهد ده ها پروژه در امریکای شمالی آماده افتتاح هستند.

    بر اساس این گزارش،انتظار می رود در سال ۲۰۱۸، ۵۴۴ کیلومتر راه جدید با مجموع سرمایه گذاری ۱۳٫۲ میلیارد دلار در ایالات متحده، مکزیک و کانادا مورد بهره برداری قرار گیرد. مسیر دیگری به طول حدود ۶۰۰ کیلومتر با بودجه ای بیش از ۷۵ میلیارد دلار طی سال ۲۰۱۸ در حال ساخت خواهد بود، اما در سال های بعد آماده بهره برداری خواهد شد.

    پروژه «گسترش حمل و نقل سریع ناحیه خلیج (Bay Area) ) به سان خوزه» به عنوان پرهزینه ترین برنامه حمل و نقل در ایالات متحده نیز در سال جاری افتتاح خواهد شد. مسیر تراموای چهار شهر الپاسو، میلواکی، اوکلاهاما سیتی و سنت لوئیس  نیز در سال ۲۰۱۸ راه اندازی می شود. طبق این گزارش، انتظار می رود از بین شکل های مختلف حمل و نقل عمومی، پروژه های «حمل و نقل سریع اتوبوس» هم از نظر تعداد و هم از طول مسیر در صدر پروژه های افتتاحی سال ۲۰۱۸ باشند.

    این گزارش دهمین نسخه از گزارش وضعیت پروژه های حمل و نقل جدید است و فریمارک طی آن پیوندهایی به نسخه های قبلی نیز ارائه می دهد. این گزارش ضمن ارائه فهرست پروژه های سال۲۰۱۸ ،گریزی نیز به دستاوردهای سال ۲۰۱۷ می زند و بیان می کند، سال ۲۰۱۸ از لحاظ تعداد بهره برداری ها، فراتر از سالهای قبل خواهد بود.

     



    مطلب پیشنهادی

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای هوشمند فراگیر ملزم به اجرای اصولی برای بهبود کیفیت زندگی ساکنان شهروندان و افزایش استقلال همه افراد از جمله افراد دارای معلولیت هستند تا تمام ویژگی‌های کلیدی شهر هوشمند از جمله حمل‌ونقل، آموزش، اشتغال، امکانات اجتماعی و رفاهی برای همه ساکنان قابل‌دسترس باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *