چهارشنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲:۳۳ بعد از ظهر
  • کد خبر 16894
  • کارآفرین باش، غرفه رایگان بگیر!

    کارآفرین باش، غرفه رایگان بگیر!

     «حسین هوشیار» معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه۲۲، هدف از این اقدام را حمایت از بانوان کارآفرین دانست و گفت: «برای ایجاد انگیزه و حمایت از تولید کارآفرینان و صاحبان مشاغل خانگی و همچنین تقویت سبد اقتصادی خانواده‌ها به ویژه بانوان‌ کارآفرین، محیطی رایگان برای کسب و کار آنها در بوستان جوانمردان فراهم شده است.»

    هوشیار در ادامه افزود: «این غرفه‌ها رایگان در اختیار کارآفرینان و صاحبان مشاغل خرد و خانگی ساکن در منطقه۲۲ قرار گرفته است. همچنین این امکان برای شهروندان وجود دارد که کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و بدون واسطه از تولید کننده بخرند. برهمین اساس شهروندان می‌توانند همه روزه مایحتاج خود را از این بازارچه واقع در ضلع شمالی  بوستان جوانمردان تهیه کنند تا کسب و کار بانوان کارآفرین رونق بگیرد.»

    معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۲۲ به شهروندان پیشنهاد کرد در راستای حمایت از تولید داخلی به ویژه حمایت از خانواده‌های کم برخوردار، به جای خرید محصولات وارداتی و بازاری از این بازارچه خرید کنند.



    مطلب پیشنهادی

    متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران چند؟

    متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران چند؟

    افزایش قیمت مسکن در تهران موجب شده است که بخشی از مستاجران به شهرهای خود بازگردند و برخی دیگر نیز حاشیه نشینی را به شهر نشینی ترجیح دهند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *