دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵:۳۹ بعد از ظهر
  • کد خبر 16844
  • برگزاری چهاردهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری
    برگزاری چهاردهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری

    برگزاری چهاردهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری

    چهاردهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری (مجمع شهری تهران) و نهمین جشنواره آموزش و پژوهش در مدیریت شهری و روستایی در ۲۸ آذرماه ۱۴۰۱ به صورت برخط برگزار خواهد شد.

    بر اساس این گزارش چهاردهمین دوره جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری (مجمع شهری تهران) و نهمین جشنواره آموزش و پژوهش در مدیریت شهری و روستایی به صورت مشترک با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و با مشارکت شورای عالی استان ها، شورای اسلامی شهر تهران و مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و همکاری دانشگاه ها و نهادهای علمی و تحقیقاتی برگزار خواهد شد.

    این دوره از این جشنواره در ۹ محور علمی و تخصصی؛ توسعه مدیریت و حکمروایی شهری، خدمات شهری و محیط زیست، شهرسازی و معماری، ایمنی و مدیریت بحران، اجتماعی و فرهنگی، مالی و اقتصاد شهری، مدیریت توسعه روستایی(و سکونتگاه های غیررسمی)، امور زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک و نوآوری شهری و هوشمندسازی و با دو محور ویژه ۱. شهرهای دانش محور و کارآفرین ۲. تمدن اسلامی – ایرانی و عدالت شهری برگزار می شود.

    بر اساس گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران، همزمان با هفته پژوهش، تعداد ۹ نشست علمی و تخصصی نیز برگزار خواهد شد که اطلاعات و مستندات برگزاری آن ها در درگاه اینترنتی دبیرخانه جشنواره به نشانی Tuf.tehran.ir قابل مشاهده است.



    مطلب پیشنهادی

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای هوشمند فراگیر ملزم به اجرای اصولی برای بهبود کیفیت زندگی ساکنان شهروندان و افزایش استقلال همه افراد از جمله افراد دارای معلولیت هستند تا تمام ویژگی‌های کلیدی شهر هوشمند از جمله حمل‌ونقل، آموزش، اشتغال، امکانات اجتماعی و رفاهی برای همه ساکنان قابل‌دسترس باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *