پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹ بعد از ظهر
  • کد خبر 16844
  • برگزاری چهاردهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری
    برگزاری چهاردهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری

    برگزاری چهاردهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری

    چهاردهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری (مجمع شهری تهران) و نهمین جشنواره آموزش و پژوهش در مدیریت شهری و روستایی در ۲۸ آذرماه ۱۴۰۱ به صورت برخط برگزار خواهد شد.

    بر اساس این گزارش چهاردهمین دوره جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری (مجمع شهری تهران) و نهمین جشنواره آموزش و پژوهش در مدیریت شهری و روستایی به صورت مشترک با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و با مشارکت شورای عالی استان ها، شورای اسلامی شهر تهران و مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و همکاری دانشگاه ها و نهادهای علمی و تحقیقاتی برگزار خواهد شد.

    این دوره از این جشنواره در ۹ محور علمی و تخصصی؛ توسعه مدیریت و حکمروایی شهری، خدمات شهری و محیط زیست، شهرسازی و معماری، ایمنی و مدیریت بحران، اجتماعی و فرهنگی، مالی و اقتصاد شهری، مدیریت توسعه روستایی(و سکونتگاه های غیررسمی)، امور زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک و نوآوری شهری و هوشمندسازی و با دو محور ویژه ۱. شهرهای دانش محور و کارآفرین ۲. تمدن اسلامی – ایرانی و عدالت شهری برگزار می شود.

    بر اساس گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران، همزمان با هفته پژوهش، تعداد ۹ نشست علمی و تخصصی نیز برگزار خواهد شد که اطلاعات و مستندات برگزاری آن ها در درگاه اینترنتی دبیرخانه جشنواره به نشانی Tuf.tehran.ir قابل مشاهده است.



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *