جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳ بعد از ظهر
  • کد خبر 2362
  • سازمان برنامه و بودجه مشکلات بیمه‌ای اعضای سازمان نظام مهندسی را حل کند
    سازمان برنامه و بودجه مشکلات بیمه‌ای اعضای سازمان نظام مهندسی را حل کند

    سازمان برنامه و بودجه مشکلات بیمه‌ای اعضای سازمان نظام مهندسی را حل کند

    نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی از سازمان نظامی فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه کشور، خواست تا نسبت به حل مشکلات بیمه‌ای اعضای سازمان نظام مهندسی در برخی استان‌ها، اقدام کند.

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری – تحلیلی برزن‌نیوز، فرج الله رجبی نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس سازمان نظامی فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه کشور، خواستار برطرفکردن پاره‌ای مشکلات بیمه‌ای اعضای سازمان نظام مهندسی در برخی استان‌ها شد.

    این نامه به شرح زیر است:

    جناب آقای مهندس مصطفوی

    رئیس محترم سازمان نظامی فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه کشور

    با سلام و تحیات،

    احتراماً، به استحضار می‌رساند که براساس تفاهمنامه فیمابین سازمان‌های نظام مهندسی در استان‌ها و سازمان تأمین اجتماعی، اعضاء دارای پروانه اشتغال که در کارگاه‌های بخش خصوصی فعالیت می‌نمایند، می‌توانند با تأیید نظام مهندسی استان نسبت به پرداخت حق بیمه و استفاده از مزایای تأمین اجتماعی اقدام نمایند.

    اما بر اساس اطلاعات موجود در برخی از استان‌ها چنانچه این مهندسین در صدد تشکیل شرکت حقوقی و اخذ رتبه‌بندی از سازمان برنامه و بودجه برآیند، سابقه پرداخت بیمه آنان مورد قبول واقع نمی‌گردد. خواهشمند است دستور فرمائید موضوع با نظر مساعد بررسی و نسبت به رفع مشکل اقدام لازم را معمول و نتیجه را به اینجانب منعکس نمایند.



    مطلب پیشنهادی

    متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران چند؟

    متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران چند؟

    افزایش قیمت مسکن در تهران موجب شده است که بخشی از مستاجران به شهرهای خود بازگردند و برخی دیگر نیز حاشیه نشینی را به شهر نشینی ترجیح دهند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *